شناسهٔ خبر: 59234009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقرار گشت‌های نوروزی پلیس‌راه از فردا در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه از فردا تیم‌های پلیس در محورهای مازندران در راستای طرح نوروزی مستقر می‌شوند، گفت: در این طرح بیش از ۴۰۰ نفر از عوامل پلیس راه در کنار سایر ارگان‌ها در محورهای مازندران درحالت آماده‌باش هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: رزمایش طرح نوروزی با حضور پلیس راه، نیروی انتظامی اورژانس، راهداری، هلال‌احمر و  سایر ارگان‌های مرتبط رسما شروع شد. 

وی با اعلام اینکه از فردا تیم‌های پلیس در محورهای مازندران در راستای طرح نوروزی مستقر می‌شوند، افزود: در این طرح بیش از ۴۰۰ نفر از عوامل پلیس راه در کنار سایر ارگان‌ها در محورهای مازندران درحالت آماده‌باش هستند. 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به حضور حداکثری عوامل پلیس راه و سایر ارگان‌های مرتبط، اضافه کرد: هدف از اجرای طرح نوروزی تسهیل عبور و مرور و ارائه خدمات شایسته به شهروندان است. 

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه کاربران جاده‌‌ای حداکثر تعامل لازم را با پلیس داشته باشند، خاطرنشان کرد: از همکاری رانندگان با پلیس تشکر می‌کنیم ولی  تعداد اندکی هستند که با سرعت و سبقت غیرمجاز  نظم جاده‌ها را بهم می‌ریزند که در این زمینه خودرو به پارکینگ منتقل شده و ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ تحویل می‌شود. 

وی گفت: مهم‌ترین سوانحی که در جاده‌های شمال با آن مواجه هستیم شامل خستگی و خواب‌آلودگی و سرعت و سبقت غیرمجاز و توقف‌های غیرضروری در کوهستان‌ها بوده که باعث بروز حوادث و سوانح جاده‌ای می‌شود. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

نظر شما