شناسهٔ خبر: 59181927 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور در هرمزگان

با حضور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور رویداد آشنایی و آگاهی بخشی دانش آموزان سمپادی با دستاوردهای عظیم صنعتی و دفاعی کشور در قالب اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اردوی دانش آموزی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور در اسفند ماه جاری با حضور ۷۵۰ نفراز دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور در هرمزگان و شهر بندرعباس از تاریخ ۹ اسفند در حال برگزاری است. 

هدف از برگزاری این اردوها دست‌آوردهای عظیم علمی، صنعتی و دفاعی کشور است تا دانش آموزان با نخبگان دیروز این مرز و بوم و دستاوردهای ملی‌شان که برخی از آنان جان خود را در راه پاسداشت ارزش‌های میهن عزیزمان و عزت و اقتدار ایران اسلامی هدیه کرده اند، شناخت و آشنایی پیداکنند. بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و بازدید از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است. 

تا کنون ۶ گروه از دانش آموزان سمپادی به تعداد ۷۵۰ نفر از تاریخ ۹ اسفند وارد استان هرمزگان شده‌اند و از این برنامه ارزشمند ملی بهره برده‌اند و با حضور در مکان‌های مذکور با دستاوردهای بزرگ دانمندان و نخبگان ایرانی در حوزه‌های علمی و صنعتی آشنا شده اند.

 

نظر شما