شناسهٔ خبر: 59100335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پولادگر: امیدوارم عنوان قوی‌ترین مرد المپیکی به ایران برگردد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم از وزنه‌برداری انتظار زیادی دارند چرا که امیدوار هستند تا عنوان قوی‌ترین مرد المپیکی به ایران بازگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمدپولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری گفت: امروز مهمترین تصمیم برای این رشته المپیکی گرفته شد و اعضای مجمع رییس فدراسیون را انتخاب کردند. به آقای انوشیروانی تبریک می‌گویم. انوشیروانی یک دوره سرپرستی داشت و برای مجمع هندوانه به شرط چاقو بود.

وی ادامه داد: مردم از وزنه‌برداری انتظار دارند و این رشته اولین مدال‌ها را برای ایران کسب کرده است. ایران مدال‌های طلاهای زیادی در المپیک کسب کرده و قوی‌ترین مرد چند دوره از ایران انتخاب شده است و این یک افتخار بزرگ است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تمجید از دختران وزنه‌بردار گفت: در مدت کوتاه دختران ایرانی افتخارات زیادی کسب کردند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. آقای انوشیروانی از مدال‌آوران المپیک است که در راس فدراسیون قرار گرفته و این اتفاق مبارکی است. انوشیروانی ثابت کرد که تجربه مدیریتی در کنار قهرمانی را دارد.

پولادگر با آرزوی موفیقت برای رشته وزنه برداری گفت: اعصای مجمع فدراسیون نمره قبولی به کارنامه انوشیروانی دادند. او همه چهره‌های ورزشی را دور هم جمع کرد که جای تشکر دارد. امیدوارم که نگاه ویژه‌ای هم به پیشکسوتان به ویژه محمد نصیری قهرمان جهان و المپیک و علی مرادی رییس پیشین فدراسیون داشته باشد.

نظر شما