شناسهٔ خبر: 59010169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سلسله جلسات نوبت مردم باحضور مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی

سلسله جلسات نوبت مردم با موضوع مطالبات مردمی از صدا و سیمای خراسان رضوی در حسینیه قرآن و عترت مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این جلسه که با حضور دغدمندان عرصه رسانه برگزار شد به بیان مطالبات مردمیسلسله جلسات نوبت مردم باحضور مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی از صدا و سیمای خراسان رضوی پرداخته شد. 
 
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با حضور در نشست "نوبت مردم" گفت: در تمامی سال‌های فعالیتم در عرصه رسانه هیچ ظرفیتی را بزرگتر و جدی‌تر از خراسان رضوی ندیدم تولیداتی که در صدا و سیمای استان شده است به فراخور این ظرفیت بوده است. 
 
محسن نصرپور افزود: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی در مشهد دارد و فراتر از ملی است یکی از خصوصیات این جبهه این است که از جایگاه خوبی در بین مردم برخوردار است. 
 
وی گفت: مردم از صدا وسیما توقع دارند خبر دست اول و با سرعت لحاظ شود لذا نقد‌ها را  می پذیریم و برای بهبود تولیدات رسانه بکار می گیریم. 
 
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: سه سال متوالی سیمای خراسان بین ۳۳ مرکز استان اول شد، همه برنامه‌های صدا و سیما دارای  ایده  و تولید محتوا هستند و برای تولید برنامه‌های صدا و سیما، ساعت‌ها سوژه یابی و اتاق فکر داریم. 
 
وی افزود: مهمترین دستگاه‌های دولتی استان برای رفع مشکلات خود  به صدا و سیما پناه می‌آورند که این موضوع نشان دهنده ارتباط خوب مردم با صدا و سیما خراسان رضوی و ارتباط تنگاتنگ صدا و سیما با مردم است. 
 
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: هر چه سطح نخبگی در شهر‌ها بالاتر رود توقع مردم بالاتر می‌رود در سال آینده،  بر اساس زیست بوم شهر مشهد ارائه برنامه خواهیم داشت تا کار فاخر و تاثیر گذار  به مردم عرضه شود. 
 
نصرپور بیان کرد: در خصوص برنامه عفاف و حجاب در سال ۱۴۰۱، ۹ جلسه شورای طرح و برنامه که منجر به تولید برنامه رادیویی شد داشتیم.
 
وی گفت: هم‌چنین در حوزه تولید مستند عفاف و حجاب،   ۳۰۰ میلیون تومان قرارداد تولید محتوا  بستیم، اما آنچه برای ما اهمیت دارد اثر بخشی کار در حوزه عفاف و حجاب است.
 
هم‌چنین در پایان این نشست در خصوص ایجاد قرارگاه جهاد تبیین تصمیم گیری شد.

نظر شما