شناسهٔ خبر: 59009510 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

گزارش آگهی

دانلود فصل سوم سریال پوست شیر قسمت اول (فصل 3 قسمت 1)

سریال پوست شیر فصل سوم قسمت اول با حجم رایگان منتشر شد. این سریال را با کیفیت های مختلف،‌ از طریق وبسایت زردفیلم دانلود کنید.

صاحب‌خبر -

سریال پوست شیر فصل سوم قسمت 1 را می توانید با لینک مستقیم و چند کیفیت مختلف هم اکنون از وبسایت زردفیلم دانلود کنید.

معرفی شخصیت ها و بازیگران فصل سوم

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، رضا بای، علی اوسیوند، بهزاد خلج و سعید دشتی

خلاصه داستان فصل سوم پوست شیر

پوست شیر مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی است. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند. نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. فصل سوم و پایانی سریال پوست شیر ۱۰ اسفند پخش می‌شود.

لینک های دانلود سریال پوست شیر

شما می توانید برای دانلود فصل 3 و تمامی قسمت های منتشر شده لینک زیر را کلیک کنید.

دانلود فصل سوم پوست شیر

سریال پوست شیر فصل سوم قسمت اول با حجم رایگان منتشر شد

پایان سریال پرتماشاگر شهاب حسینی

پخش فصل سوم همزمان با ماه آخر فیلمبرداری خواهد بود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فیلمبرداری در اسفند ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد. جمشید محمودی کارگردانی پوست شیر را به عهده دارد و فیلمنامه این سریال را به همراه رضا بهاروند نوشته است. این سریال در سه فصل هشت قسمتی ساخته شده است.

چه کسی در سریال پوست شیر، ساحل را ربود؟

حدس و گمان های زیادی از سوی مخاطبان این سریال، برای هویت این فرد وجود دارد. عده ای از مخاطبان، رضا پروانه را در این ماجرا دخیل می دانند. شاید دلیل این حدس، راضی کردن ساحل توسط رضا پروانه برای دیدار با پدرش است. عده ای نیز صدرا را عامل این ماجرا می دانند و رابطه ای که او با تینا پیش از ارتباط با ساحل داشته است را در ربودن ساحل موثر می دانند. با این حال، درصد نقش داشتن صدرا در این ماجرا با توجه به نبود سرنخ های کافی بسیار کم است.

معرفی سریال پدرخوانده

حرفه ای ها پدرخوانده بازی می کنند. این شعار سریال در ابتدای زمان پخشش از فیلم‌نت منتشر شد. شما می توانید تمامی قسمت های این سریال زیبا را از زردفیلم با لینک مستقیم دانلود کنید.

بازی پدرخوانده، یک بازی دورهمی نقش مخفی بر پایه استدلال و استنتاج است. در بازی پدرخوانده؛ بازیکن ها به سه دسته اکثریت شهروند، تیم مافیا و تک نقش مستقل تقسیم می شوند. نقش هایی که از ابتدا جز صاحب نقش و گرداننده کسی از آن مطلع نیست. هدف شهروندان در دست گرفتن شهر و پاکسازی از مافیا هاست و پیروزی مافیاها در گرو برابری با تعداد شهروندان است. نقش مستقل خود انتخاب می کند با کدام تیم بازی کرده و سعی در پیروزی ساید مورد نظر دارد.

شما می توانید تمامی قسمت های سریال را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال پدرخوانده

سریال پوست شیر فصل سوم قسمت اول با حجم رایگان منتشر شد

معرفی سریال آکتور

داستان آکتور درباره‌ی دو بازیگر خرده‌پای تئاتر است. دو بازیگری که هنوز کارشان خیلی نگرفته است و با نقش بازی‌کردن در مراسم‌ها یا اجراهای کوچک، پول درمی‌آورند و روزگار می‌گذرانند.

بازیگران: نوید محمدزاده، احمد مهران فر، روشنک گرامی،هستی مهدوی، هانیه توسلی، هومن برق نورد، مهراوه شریفی نیا و… . لینک کامل بزودی آپدیت می شود.

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال آکتور

نظر شما