شناسهٔ خبر: 58990350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در شورای اداری شهرستان سمنان عنوان کرد:

جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، زمینه‌ساز آشنایی با سبک زندگی ائمه (ع)

جلسه شورای اداری شهرستان سمنان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، جلسه شورای اداری شهرستان سمنان با حضور محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛ محسن عزیزی منش رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها؛ محمد مرادی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان؛ مطهره پیمانخواه، کارشناس امور کتابخانه‌ها؛ قاسم رئوفی، کارشناس امور فرهنگی و جمعی از کتابداران و مسئولین کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان در سالن جلسات کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمد طاهریان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اهمیت دوازدهمین دوره جشنواره رضوی گفت: کتابداری که خالصانه در راه امام رضا (ع) گام برمی‌دارد و برای اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه به جامعه تلاش می‌کند، بدون شک خیر و برکت تلاش خود را در زندگی مشاهده خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یک فرصت دانست و تصریح کرد: این جشنواره صرفاً یک کار اداری یا سازمانی محسوب نمی‌شود و فعالیتی دلی برای شناساندن هرچه بهتر مفاهیم فرهنگ والای اهل‌بیت (ع) به خصوص امام رضا (ع) به مردم جامعه است.

طاهریان خاطرنشان کرد: در برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی کیفیت بسیار مهم و ضروری است و در کنار کمیت باید به کیفیت و واقعی بودن آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره توجه خاص و ویژه داشته باشیم.

محمد طاهریان برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یک اقدام پسندیده عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها باید از این فرصت کم‌نظیر برای تقویت روحیه مطالعه در فرزندان خود بهره برده و با شرکت در برنامه‌های این‌چنینی به رشد فرهنگی و توسعه اجتماعی منطقه و کشور کمک نمایند.

گفتنی است در پایان این نشست محمد مرادی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان نیز با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت کتابخانه‌ها و کتابداران در دوره قبل پرداخت، همچنین کارشناسان اداره کل و کتابداران هم به بیان مطالب و نکاتی پیرامون اجرای بهتر این جشنواره پرداختند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما