شناسهٔ خبر: 5878626 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ بازار نقل وانتقالات اروپا

آخرين شايعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زير است

صاحب‌خبر -

واران در اولد ترافورد؟
آخرين شايعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زير است:
Daily Mirror مي‌نويسد که تيم ساوتهمپتون از آرسنال و منچستر يونايتد براي به خدمت گرفتن مورگان اشنيدرلين مبلغ 24 ميليون پوند را درخواست کرده است.
The Sun مي‌نويسد که ناتانيل کلاين دفاع راست انگليسي تيم ساوتهمپتون با رد پيشنهاد منچستر يونايتد به ليورپول رقيب سنتي آن‌ها خواهد پيوست.
Daily Star مي‌نويسد که تيم چلسي قصد دارد بعد از فروش پتر چک به آرسنال روبرت گرين دروازه بان تيم کوئينز پارک رنجرز را جانشين وي کند.
Daily Telegraph مي‌نويسد که مذاکرات کوين دي بروين و وولفسبورگ براي تمديد قرارداد با مشکل رو به رو شده است و احتمال پيوستن هافبک بلژيکي به منچسترسيتي افزايش يافته است.
The Guardian مي‌نويسد که تيم تاتنهام قصد دارد جونجو شلوي هافبک تيم سوانزي سيتي را به خدمت بگيرد و جانشين پائولينيويي کند که اين فصل آن‌ها را ترک خواهد کرد.
The Sun مي‌نويسد که داويد دخيا طي يک درخواست عجيب از مسئولان رئال مادريد مي‌خواهد که در صورتي که قصدخريد وي را دارند ايکر کاسياس را به فروش برسانند.
منابع Sky گزارش مي‌دهند که با وجود علاقه تيم يوونتوس براي به خدمت گرفتن اسکار هافبک برزيلي تيم چلسي، ژوزه مورينيو اجازه فروش اين بازيکن را نخواهد داد.
Mirror مي‌نويسد که تيم تاتنهام براي به خدمت گرفتن جئوفري کوندوگبيا با آرسنال به رقابت خواهد پرداخت. مبلغ پيشنهادي خروس‌ها 22 ميليون پوند است.
منابع Sky مي‌نويسند که کايرن تيريپير در تست پزشکي تيم تاتنهام شرکت کرده و با مبلغ 5/3 ميليون پوند از برنلي به اين تيم خواهد پيوست.
Sun مي‌نويسد که لوئيز فن خال علاقه مند است که روملو لوکاکو مهاجم بلژيکي تيم اورتون را که فصل گذشته با 28 ميليون پوند از چلسي به تافي‌ها پيوسته را براي منچستر يونايتد به خدمت بگيرد.
Mirror مي‌نويسد که تيم چلسي اميدوار است بتواند سران اتلتيکو مادريد را براي معاوضه فليپه لوئيس و توبي آلدريويلد راضي کند.
Corriere dello Sport مي‌نويسد که تيم اينتر ميلان به خدمت گرفتن ميراندا مدافع برزيلي تيم اتلتيکو مادريد بسيار نزديک است و اين بازيکن 30 ساله با 9 ميليون پوند راهي نرآتزوري خواهد شد.
Sky Italia مي‌نويسد که تيم بولونيا قصد دارد فابيو بوريني بازيکن ايتاليايي ليورپول را که فصل نا موفقي را در تيم بندرنشين سپري کرده به خدمت بگيرد.
Sport Mediaset مي‌نويسد که رافائل بنيتز سرمربي جديد تيم رئال مادريد قصد دارد مائورو ايکاردي مهاجم گلزن آرژانتيني اينتر ميلان را به خدمت بگيرد.
Gazzetta dello Sport مي‌نويسد که مسئولان ميلان مجذوب عملکرد محمد صلاح که در نيم فصل دوم به صورت قرضي در فيورنتينا بازي مي‌کرد شده‌اند و قصد خريد اين بازيکن را از چلسي دارند.
Marca مي‌نويسد که سران منچستر يونايتد از رئال مادريد مي‌خواهند در صورت جذب داويد دخيا توسط آن ها، اجازه انتقال رافائل واران به اولدترافورد را صادر کنند.
AS مي‌نويسد که سران تيم اتلتيکو مادريد با نمايندگان پاري سن ژرمن در حال مذاکره هستند تا بتوانند تياگو موتا 32 ساله را از اين تيم جذب کنند.
AS مي‌نويسد که تيم رئال مادريد قصد دارد سرخيو آگوئرو را هدف اول نقل و انتقالات خود در تابستان قرار دهند.
Bild مي‌نويسد که تيم تاتنهام هاتسپرز قصد دارد رومن وايدنفلر را از بروسيا دورتموند به خدمت بگيرد و احتمالا جانشين هوگو لوريس کند که اين تابستان آن‌ها را ترک خواهد کرد.
Hamburger Morgenpost مي‌نويسد که ريو ميايچي بازيکن سابق تيم آرسنال به اف سي سن پائولي در بوندسليگا 2 خواهد پيوست.
Kicker مي‌نويسد که تيم شالکه قصد دارد جونيور کايکارا دفاع راست 26 ساله لودوگورتس را به خدمت بگيرد و جانشين آتسوتو اوچيداي مصدوم کند.
Haberturk گزارش مي‌دهد که تيم فنرباغچه با آرسنال براي به خدمت گرفتن داويد اوسپينا دروازه بان کلمبيايي اين تيم بر سر مبلغ 5/5 ميليون يورويي به توافق رسيده و آرسنال به زودي پتر چک را با 11 ميليون پوند به خدمت خواهد گرفت.
شبکه ترکيه‌اي Spor 3 با حمزه اوغلو مصاحبه‌اي انجام داده و سرمربي تيم گالاتاسراي از علاقه خويش براي به خدمت گرفتن رابين فن پرسي مهاجم 31 ساله هلندي سخن گفته است.
 

نظر شما