شناسهٔ خبر: 58744202 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزم دولت و مجلس بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیران

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: با نظر مثبت دولت و نمایندگان مجلس تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیران اولویت سال ۱۴۰۲ سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حمیدرضا خان محمدی با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه خیران در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه جدید قرار گیرد و در این راستا مصوب شد ۱۵ هزار میلیارد تومان (۱۵ همت) برای تکمیل مدارس خیرساز با اولویت روستایی، عشایری و کانکسی اختصاص یابد.
عزم دولت و مجلس بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیرین
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ضمن قدردانی از اهتمام نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و عزم جدی دولت محترم به موضوع مهم مدرسه سازی ادامه داد: پیش بینی می‌شود مصوبه جدید که حاصل نگاه عدالت محورانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت همچنین تجلی مردمی سازی در مدرسه سازی می‌باشد، شاهد رشد ویژه‌ای در تکمیل پروژه‌ها به خصوص پروژه‌های خیرساز باشیم. با تحقق تعهدات دولت و تکمیل پروژه‌های خیرساز یقینا اقبال خیرین عزیز در ادامه روند مدرسه سازی تقویت می‌شود.

خان محمدی در پایان با بیان این نکته که با این مصوبه امیدواریم اثر ملموسی در توسعه مدارس به خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار داشته باشیم گفت: با نگاه ویژه شخص رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در مصوبات سفر‌های استانی نسبت به حذف مدارس کانکسی و توسعه مدارس روستایی- عشایری، این مصوبه کمیسیون تلفیق می‌تواند تکمیل کننده این سیاست باشد. امیدواریم با این نگاه مشترک دولت و مجلس بتوانیم تا پایان دولت سیزدهم با کمک خداوند متعال قدم‌های بلندی را در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری و شروع فصلی افتخار آفرین در خدمات مدرسه سازی برداریم.

نظر شما