شناسهٔ خبر: 58665642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان تشریح کرد:

جزئیات جدید از پرونده خودکشی وکیل جوان سیرجانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به خودکشی یک وکیل جوان در این شهر گفت: متوفی در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به علت مصرف دارو داشته که سوابق بستری و درمانی وی موجود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن نیک ورز در تشریح این خبر افزود: متوفی از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکتری بوده که در شهرستان سیرجان به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است.جزئیات جدید از پرونده خودکشی وکیل جوان سیرجانی
وی تصریح کرد: این فرد پنجم آذر امسال در جریان اغتشاشات بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد شده است.
وی ادامه داد: پرونده این خانم پس از صدور حکم قانونی از سوی دادگاه بدوی مورد اعتراض قرار گرفته و تاکنون در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی بوده است‌.
دادستان سیرجان با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه او برای دومین بار در ۱۷ بهمن ماه با مصرف فرآورده های دارویی به زندگی خود پایان داده است و باوجود انتقال به بیمارستان از سوی خانواده، تلاش های کادر درمان جوابگو نبوده و وی جان باخته است.
نیک ورز ادامه داد: سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده به منظور اعلام نظر کارشناسی است.
دادستان سیرجان در ادامه ضمن تکذیب دروغ پردازی ها و شایعه سازی های رسانه های بیگانه، عنوان کرد: موج سواری رسانه های دروغ پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ ها و شایعات به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت.


نظر شما