شناسهٔ خبر: 58640313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این همان قایدی است که همه می‌خواهند (عکس)

مهدی قایدی با گلزنی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوب خود در روزهای اخیر ادامه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روزهای خوب مهدی قایدی در ترکیب استقلال همچنان ادامه دارد. بازیکنی که استارت درخشش های اخیر او در دیدار برابر تراکتور زده شد و او اکنون به همان نسخه ای از خودش بازگشته که هواداران انتظارش را می کشیدند.

قایدی که در بازی جام حذفی برابر تراکتور 2 خطای پنالتی برای استقلال گرفت، در دیدار مقابل ملوان نیز پایه گذار 2 مورد از گل هایش تیمش بود. او هفته قبل نیز این کار را تکرار کرد و ضمن اینکه گل نخست تیمش برابر مس کرمان را ساخت، گل سوم استقلال را نیز وارد دروازه میزبان کرد.

1799343

درخشش قایدی به بازی امروز و برابر نفت مسجدسلیمان نیز کشیده شد. درست در دقایقی که فشار نفت مسجدسلیمان برای رسیدن به گل تساوی افزایش یافته بود و روند بازی به نحوی بود که احتمال گلزنی تیم رضا عنایتی افزایش یافته بود، باشوی کوچک با یک فرار دیدنی، اختلاف را به عدد 2 رساند.

روی پاس در عمق و دیدنی رضاوند، قایدی با فرهاد مجدکرمانشاهی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه، توپ را به تور چسباند تا فشارها از روی تیم برداشته شده و ساپینتو نفس راحتی روی سکوهای ورزشگاه بکشد.

1799342

قایدی با این گل دیدنی که وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد، تعداد گل هایش در این فصل را به عدد سه رساند و به نظر می رسد که وینگر بوشهری آبی ها، به روزهای خوبش بازگشته است.

عکس: امیرحسین خیرخواه

نظر شما