شناسهٔ خبر: 58632633 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

نمایندگان مجلس از فرمان عفو رهبر انقلاب قدردانی کردند

فارس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، از اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در عفو گسترده محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده»،‌ احمد امیرآبادی فراهانی،‌ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان ملت،  در قدردانی از اقدام حکیمانه مقام معظم رهبری در عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان را قرائت کرد.

متن بیانیه ۲۴۶ نفر از نمایندگان مجلس،‌به شرح زیر است:

بسمه تعالی

گفتمان انقلاب اسلامی با درون مایه عدالت و مقاومت بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمندش همچنان بر باور و اعتقاد آزادگان جهان می‌درخشد و مایه امید ملت‌های مظلوم جهان برای تغییر در نظام ظالمانه حاکم بر نظام بین‌الملل بوده و هست.

آنچه این انقلاب را از دل حوادث سخت و تقابل‌های خصمانه دشمنان آزادی و عدالت به سلامت عبور داده است رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری که در سایه خون پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مقاومت و امنیت به واسطه عظمت و ایثار ملت شریف ایران همچنان درخشان و افتخارآمیز باقی مانده است استقلال اقتدار و مقاومت مثلث قدرت ملت ایران بوده و دشمنان این ملت تاکنون نتوانسته‌اند با تحریم‌ها و تحریف و جنگ‌های روانی و رسانه‌ای این مثلث قدرت را خدشه‌دار کنند.

رهبر معظم انقلاب همانند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) همواره کشتی انقلاب اسلامی را از اقیانوس متلاطم حوادث مختلف عبور داده و آن را به سلامت به مقصد رسانده است. در این مسیر کنش‌ها، فرامین، تدبیرها و هدایتگری‌های ایشان مهمترین عامل ناکامی دشمنان ملت ایران بوده است. تدابیر ایشان همواره بن‌بست‌های پیش روی کشور را گشوده و اقتدار و رأفت پدرانه‌اش در بزنگاه‌های مهم این سرزمین مایه سرافرازی و سربلندی ملت اسلامی بوده است.

فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رافت توامان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.

ما نمایندگان ملت ایران ضمن تشکر از پیشنهاد ریاست محترم قوه قضائیه از این تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی و آرزوی توفیقات و طول عمر با عزت برای ایشان داشته و با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ملت عزیز درخواست حضور حماسی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را داریم.

نظر شما