شناسهٔ خبر: 58630383 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

همه نوشابه های انرژی زا در ایران پر می شود!!!

  فواید استفاده از نوشابه انرژی زا (با توجه به نیاز بدن برای ورزشکاران) سبب شده است که شاهد افزایش موارد استفاده از این محصولات باشیم. واردات این

صاحب‌خبر -

 

فواید استفاده از نوشابه انرژی زا (با توجه به نیاز بدن برای ورزشکاران) سبب شده است که شاهد افزایش موارد استفاده از این محصولات باشیم. واردات این محصولات مشکلات بسیار زیادی را برای کشور ما به همراه داشت. این واردات نه تنها هزینه‌ی خرید بالایی را در بر داشته، بلکه محصولات وارداتی در بر دارنده‌ی عناصر تشکیل دهنده‌ی نامناسبی نیز خواهند بود. برندهای مختلف خارجی با صادرات این محصول، ارز بسیار زیادی را از کشور ما خارج می‌کردند. با توجه به افزایش میزان استفاده از نوشیدنی‌های انرژی زا، برندهای معتبر داخلی اقدام به بهره برداری از خط تولید این  نوشیدنی‌ها نموده‌اند.

 بنابراین خبرخوش داخلی، حاکی از ورود بهترین برندهای نوشابه انرژی زا ایرانی به بازارهای داخلی است. قطعا نوشابه‌های انرژی زا که در داخل کشور اقدام به بهره‌برداری از آنها می‌نمایند، کیفیت و مرغوبیت بالاتری را نسبت به برخی از برندهای خارجی در بر دارند. همچنین با خرید این محصولات می‌توان سبب جلوگیری از خروج ارز از کشور نیز شد. لذا استفاده از این نوشیدنی‌ها نه تنها فواید جسمانی فوق العاده بلکه فواید اقتصادی قابل توجهی را نیز در بر دارد.

 

بهترین نوشابه انرژی زا

 چرایی انتخاب نوشابه انرژی زا ایرانی:

 انتخاب نوشابه انرژی زا بر اساس بسیاری از فاکتورهای مهم صورت می‌پذیرد. توجه به این فاکتورها می‌تواند سلامتی و تندرستی شما را به همراه داشته باشد. همانطور که ذکر شد، برند‌های مختلف تولید انواع محصولات غذایی، اقدام به بهره برداری از خط تولید نوشیدنی‌های انرژی زا نیز نموده‌اند. این نوشیدنی‌ها هرکدام در بردارنده‌ی ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. امروزه شاهد ارائه برخی از نوشابه‌های انرژی زا ایرانی به بازار‌های داخلی خواهیم بود. برای انتخاب این نوشیدنی‌ها، در نظر گرفتن مواردی مانند:

  • برند تولید کننده‌ی داخلی
  • طعم مورد نظر نوشیدنی
  • ترکیبات به کار برده شده در نوشیدنی
  • قیمت نوشیدنی

و غیره بسیار ضروری است. برندهای داخلی اغلب از ترکیبات مناسبی برای تولید این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین تاثیر فواید آنها بر روی سلامتی بدن، بسیار بیشتر خواهد بود. این نوشیدنی‌ها به سبب تولید شدن در داخل کشور، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای را نیز در بر دارند. از این جهت نیز انتخاب آنها بسیار هوشمندانه تلقی می‌گردد. از دیگر مزایای انتخاب این نوشیدنی‌های داخلی، طعم خارق العاده و بی‌نظیر آنها است. این نوشیدنی‌ها بر اساس ذائقه‌ی ما ایرانی‌ها ساخته شده است. بنابراین طعم دلپذیر و فوق العاده‌ای را در بر دارند. آیا انتخاب هوشمندانه‌تری را سراغ دارید؟!

6

فواید نوشابه انرژی زا

فواید استفاده از این نوشیدنی‌ها:

یکی از موارد بسیار مهم که اغلب افراد را برای خرید نوشابه انرژی زا ترغیب می‌کند، فواید استفاده و بهره برداری از آنها است. نوشابه‌های انرژی زا که در داخل کشور تولید می‌شوند، فواید قابل توجهی را برای مصرف کنندگان در بردارند. بنابراین امروزه می‌توان شاهد افزایش مصرف این نوشیدنی‌ها در بین جوانان و نوجوانان بود.  این نوشیدنی‌ها نه تنها از محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین ورزشکاران برخوردار هستند، بلکه می‌توانند برای بسیاری از اقشار مختلف نیز مفید واقع گردند. از جمله فواید استفاده از این نوشیدنی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 عملکرد مطلوب مغز با استفاده از نوشابه انرژی زا:

 یکی از فواید بهره برداری از نوشابه انرژی زا ایرانی، توجه به تاثیرگذاری آن بر روی عملکرد مطلوب مغز است. این نوشیدنی‌ها می‌توانند به بهترین نحو بر روی افزایش تمرکز و هوشیاری افراد موثر واقع گردند. اگرچه در ترکیبات نوشیدنی‌های انرژی زا تولید شده توسط برندهای مختلف شاهد استفاده از مواد مختلف هستیم، اما نقطه مشترک همه آنها استفاده از کافئین است. کافئین از جمله ترکیباتی است که می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی عملکرد مغز داشته باشد.

با استفاده از این نوشیدنی انرژی زا می‌توانید افزایش قدرت یادگیری، تمرکز و همچنین واکنش سریع را تجربه نمایید. بنابراین بسیاری از دانشجویان از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. تاثیرگذاری این نوشیدنی بر روی عملکرد مغز به نحوی است که با استفاده از 500 میلی لیتر نوشیدنی، می‌توان شاهد افزایش 24% عملکرد مغز بود.

7

استفاده از انواع نوشیدنی انرژی زا

کاهش میزان خستگی و خواب آلودگی:

از دیگر فواید استفاده از نوشابه انرژی زا، افزایش میزان انرژی در بدن است. با سطح افزایش انرژی در زمان‌های مختلف، می‌توان میزان خستگی و خواب آلودگی در بدن را نیز به شدت کاهش داد. در ترکیبات نوشیدنی‌های انرژی زا ایرانی از موارد خاصی بهره برداری شده است که هر کدام به نحوی بر روی افزایش انرژی موثر هستند. یکی از ترکیبات اصلی به کار برده شده در این نوشیدنی‌ها (در کنار استفاده از کافئین برای افزایش میزان انرژی) بهره برداری از ویتامین‌های مختلف است. ویتامین‌های گروه B از جمله ویتامین‌هایی هستند که می‌توانند بر روی تامین انرژی مثبت در بدن نقش بسزایی داشته باشند. نوشیدنی‌هایی که در کشور ما تولید می‌شوند در کنار برخورداری از ترکیبات مختلف، در بردارنده‌ی گروه‌های مختلف ویتامین‌ها نیز هستند. بنابراین تاثیر بسزایی بر روی افزایش انرژی در بدن خواهند داشت.

از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده‌ی این نوشیدنی‌ها، برخورداری از طعم‌های متفاوت و دلنشین است. این نوشیدنی‌ها با طعم‌های فوق العاده به بازارهای رقابتی عرضه شده‌اند. بنابراین می‌توانند به بهترین نحو در از بین بردن خستگی و تمدید انرژی، موثر باشند.

8

نوشیدنی‌های انرژی زا

معرفی بهترین نوشابه انرژی زا در ایران:

همانطور که ذکر شد، امروزه شاهد ورود بسیاری از انواع نوشابه انرژی زا و نوشیدنی انرژی زا به بازارهای داخلی رقابتی هستیم. هر کدام از این نوشیدنی‌ها به دلیل برخورداری از خصوصیات ویژه، محبوبیت بسیار زیادی را از آن خود نموده‌اند. به طوری که امروزه محبوبیت برخی از نوشیدنی‌های انرژی زا داخلی بسیار بیشتر از نوشیدنی‌های خارجی شده است. برندهای داخلی زیادی در این زمینه فعال هستند. برخی از آنها به دلایلی از جمله:

  • استفاده از ترکیبات بسیار ایده‌آل و مناسب
  • توجه به استانداردهای در نظر گرفته شده
  • توجه به جذابیت محصول
  • ارائه‌ی قیمت ایده‌آل و مقرون به صرفه
  • کیفیت بسیار بالا
  • طعم فوق العاده

و غیره، بسی محبوب و پرطرفدار شده‌اند. این برندها توانسته‌اند به راحتی با بسیاری از برندهای خارجی در داخل کشور رقابت کرده و برگ برنده را در دست داشته باشند. توجه داشته باشید که نوشیدنی‌های انرژی زایی که در داخل کشور تولید می‌شوند، قطعا بر اساس ذائقه و سلیقه‌ی ایرانیان تولید شده‌اند. بنابراین علاوه بر کیفیت بسیار بالا، طعم فوق العاده و بی‌نظیری را نیز در بر دارند. از این جهت استفاده از آنها می‌تواند مزایای بسیار زیادی را در بر داشته باشد. در ضمن استفاده از این نوشیدنی‌ها نیز مانند بسیاری از نوشیدنی‌های خارجی، با برخی از محدودیت‌ها مواجه است. توجه داشته باشید که برخی از اقشار مختلف مردم مانند: زنان باردار، افراد مسن، کودکان و ... توانایی استفاده از این نوشیدنی‌ها را نخواهند داشت.

 

نظر شما