شناسهٔ خبر: 58630316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بوی عشق می آید،بویی از جنس راز و نیاز، و نزدیکی به معبود

خبرگزاری صدا و سیما

فرصتی می‌خواهی تا فارغ از هیاهوی پایان‌ناپذیر زندگی، چند روزی با خودت خلوت کنی و بر سفره عشق میهمان شوی، با خدای خویش خلوت کنی و پا به پای ام داود، زیارت رجبیه بخوانی،فرصتی می‌خواهی تا معتکف کوی عشق شوی.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، مراسم معنوی اعتکاف با استقبال جوانان در مسجد تیپ 188 زرهی زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام جوکارهماهنگ کننده عقیدتی سیاسی استان گفت: این مراسم با استقبال جوانان واجرای حلقه های معرفتی وآموزش وقرائت قران برگزار شد.

وی بااشاره به هجمه فرهنگی دشمنان افزود: تقویت معنویت در جوانان از اهمیت زیادی در خنثی کردن نقشه های شوم آنان داردوجامعه را ازگزند تهاجم فرهنگی مصون می کند.

<div id="video-display-embed-code_9202990"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3744324/9202990?width=400&height=300"></script></div>

مراسم معنوي اعتکاف با حضور 230 نفر از خواهران و برادران معتکف نيمروزي؛ با قرائت دعاي ام داوود به پايان رسيد.

<div id="video-display-embed-code_9202767"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3744324/9202767?width=400&height=300"></script></div>

مراسم اعتکاف یا ایام البیض به روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم هر ماه قمری گویند و به باور مسلمانان، ایام البیض ماه‌های رجب، شعبان و رمضان، دارای فضیلت بسیار است.


اعتکاف یعنی یه دریا پاکی

یه دنیا صمیمیت با خالق و دلدادگی

یه خلوتگاه دلنواز با معشوق لا یتناهی

یه عالمه زیبایی با همه سادگی

فرصتی می‌خواهی تا فارغ از هیاهوی پایان‌ناپذیر زندگی، چند روزی با خودت خلوت کنی.

فرصتی می‌خواهی تا بر سفره عشق میهمان شوی و جامه تعلقات برکنی، با خدای خویش خلوت کنی و پا به پای ام داود، زیارت رجبیه بخوانی.

فرصتی می‌خواهی تا معتکف کوی عشق شوی.

اعتکاف، فرصت خلوتی عاشقانه است.

برچسب‌ها:

نظر شما