شناسهٔ خبر: 58609658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مهدی طارمی دوباره عصبانی می شود ؟ جنجال ستاره خارجی

تورس مهاجم اسپانیایی تیم فولاد ادعای اسکوچیچ را فوتبال و فوتبالیست های ایرانی تکرار کرد.

صاحب‌خبر -

مهدی طارمی دوباره عصبانی می شود ؟ جنجال ستاره خارجی

چند ماه قبل اسکوچیچ در مصاحبه با یک نشریه کروات در مورد سطح کیفی فوتبال ایران گفته بود فوتبالیست های ایرانی فوتبالیست های خوبی هستند اما مشکل تاکتیک پذیری دارند.

انتشار این مصاحبه در رسانه های ایرانی موجب موضع گیری مهدی طارمی شد و مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در توئیت خود نوشت هم فوتبال ایران خوب است و هم فوتبالیست های ایرانی و مشکل از جای دیگری است. اینجا بود که سرمربی کروات مهدی طارمی را خط زد و این بازیکن دیدار با سوریه و لبنان را از دست داد. در ادامه مهدی طارمی و اسکوچیچ با هم آشتی کردند و بار دیگر مهدی طارمی به اردوی تیم ملی برگشت.

حالا تورس مهاجم لالیگایی که به تیم فولاد رفته همان ادعای اسکوچیچ را تکرار کرد.

او گفت: «من واقعا شگفت زده شدم چون به خاطر ناآگاهی فکر می‌کنید لیگ ایران یک لیگ فرعی و بی کیفیت است که شاید سطح بالایی نداشته باشد اما از همان جلسه اول تمرین متوجه شدم، اشتباه کرده ام. اینجا فوتبالیست ها تمام تلاش خود را می‌کنند، آنها از نظر بدنی و پا به توپ بسیار خوب هستند. چیزی که شاید برای آنها کمی دشوارتر باشد، جنبه تاکتیکی آن است، زمانی که قرار است تصمیم بگیرند که چگونه بازی کنند یا بازی را به این سمت یا طرف دیگر ببرند؛ بسته به اینکه بازی چطور جریان دارد.»

برچسب‌ها:

نظر شما