شناسهٔ خبر: 58579749 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گردان‌های القسام: نظامیان صهیونیست از اردوگاه «عقبه» ناکام عقب‌نشینی کردند

شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین خبر داد که نظامیان صهیونیست پس از درگیریهای مسلحانه در جنوب اریحا در تحقق اهداف خود ناکام ماند و دست از پا درازتر عقب‌نشینی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی از صبح امروز شنبه به بهانه دستگیری شماری از نیروهای مقاومت به اردوگاه «عقبه جبر» در جنوب اریحا یورش بردند که با مقاومت مسلحانه رزمندگان فلسطینی و ساکنان این اردوگاه مواجه شدند. 

گردانهای القسام -شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- بعد از ظهر امروز شنبه خبر داد که نیروهای این گردانها در اردوگاه عقبه با نظامیان صهیونیستی به شدت درگیر شدند.

پایگاه خبری «نبض» ضمن نقل بیانیه این گردانها، گزارش داد، دشمن صهیونیستی پس از درگیریهای مسلحانه در تحقق اهداف خود ناکام ماند و دست از پا درازتر عقب‌نشینی کرد.

نظامیان صهیونیست صبح امروز هم نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر و چندین بولدوزر برای تخریب منازل فلسطینی‌ها را وارد این اردوگاه کردند و در سایه تداوم درگیری رزمندگان فلسطینی با متجاوزان صهیونیست، دود بلندی از این اردوگاه برخاست.

نظامیان صهیونیست برای تضعیف روحیه مقاومت، با وارد شدن به چندین مسجد، بلندگوهای این مسجد را فعال کردند و از طریق آن از فلسطینی‌های مبارز خواستند تا خود را تسلیم کنند اما مبارزان با تیراندازی به این جنگ روانی پاسخ دادند.

این در حالی است که ساکنان این اردوگاه در کنار رزمندگان فلسطینی، با پرتاب سنگ به این تجاوز پاسخ دادند. به گفته منابع محلی، اشغالگران  صهیونیست یک هفته پس از وقوع عملیات تیراندازی به سمت رستورانی صهیونیستی در جنوب اریحا، به اردوگاه عقبه جبر یورش برده و به خانه‌های بستگان برخی مبارزان تحت تعقیب در این منطقه حمله کردند و خسارات مالی زیادی را وارد آوردند.

وبگاه روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز با انتشار خبر عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از اردوگاه عقبه جبر نوشت که ده‌ها نیروی مقاومت فلسطین در اریحا، آرام‌ترین شهر کرانه باختری منتظر نیروهای ارتش بودند و این امر نشان‌دهنده کنترل نیروهای مقاومت بر حوادث امنیتی است.

پایان پیام/.

نظر شما