شناسهٔ خبر: 58574934 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آپدیت جدید تلگرام با ده‌ها قابلیت جدید از راه رسید

صاحب‌خبر -

آپدیت جدید تلگرام با ده‌ها قابلیت جذاب و متنوع منتشر شد. قرار دادن استیکر و اموجی در پروفایل، مترجم همزمان و غیره جزو این‌ها هستند.

پیام‌رسان تلگرام آپدیت جدیدی را منتشر کرد که امکانات زیادی را به‌همراه دارد. این پیام‌رسان محبوب سال جدید را طوفانی آغاز کرده و با ۱۰ قابلیت مهم جدید، کار و سرگرمی را برای کاربرانش لذت‌بخش‌تر کرده است. اگر شما هم جزو کاربران این اپلیکیشن هستید، طیف گسترده‌ای از اموجی‌ها و استیکرهای جدید و گزینه‌هایی جدیدتری برای اشتراک‌گذاری با دوستان، خانواده و همکارانتان را در اختیار خواهید داشت.

آپدیت جدید تلگرام با ده‌ها امکانات جذاب

در ادامه به معرفی و بررسی قابلیت‌های جدیدی که تلگرام به نسخه جدید اپلیکیشن خودش اضافه کرده خواهیم پرداخت.

۱. ساخت عکس پروفایل با استیکر و اموجی

آپدیت جدید تلگرام آپدیت جدید تلگرام

یکی از قابلیت‌های جدید تلگرام، امکان ساخت عکس پروفایل از استیکرها و اموجی‌های متحرک است. شما می‌توانید این عکس پروفایل را برای حساب کاربری شخصی خود، گروه یا کانالتان انتخاب کنید. این قابلیت هم برای نسخه رایگان و هم پریمیوم Telegram در دسترس خواهد بود.

۲. نظم دادن به اموجی‌ها با دسته‌بندی آن‌ها

اموجی های تلگرام اموجی های تلگرام

اموجی‌ها یا استیکرها به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم شده‌اند. به‌طور مثال اگر یک اموجی یا استیکر قلب را انتخاب کنید، هزاران اموجی و استیکر مشابه با آن‌ها در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در حال حاضر تلگرام به بیش از ۱ میلیون اموجی و استیکر مختلف مجهز شده است که کاربران می‌توانند از آن‌ها در گفتگوهای خود استفاده کنند.

۳. ترجمه چت‌ها در لحظه

مترجم همزمان تلگرام مترجم همزمان تلگرام

یکی از قابلیت‌هایی که در اختیار کاربران تلگرام پریمیوم قرار گرفته، امکان ترجمه کل چت‌ها در لحظه است. این ابزار از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که از بالای یک صفحه گفتگو قابل تنظیم خواهد بود.

۴. مدیریت استفاده از شبکه

آپدیت جدید تلگرام آپدیت جدید تلگرام

تلگرام بخش مدیریت دیتا و حافظه را بروزرسانی کرده و با استفاده از نمودارهای دایره‌ای شکلی، میزان مصرف دیتا شما روی اینترنت موبایل یا وای فای را به‌نمایش می‌گذارد. از همین طریق می‌توانید قابلیت دانلود خودکار را هم تنظیم کنید.

۵. تغییراتی در دانلود خودکار فایل‌ها

تنظیمات دانلود خودکار در Telegram تنظیمات دانلود خودکار در Telegram

فایل‌هایی که در گروه‌ها، کانال‌ها یا صفحات چت خصوصی برای شما ارسال می‌شود، می‌توانند به‌صورت خودکار بر اساس نوع، سایز و یا صفحه چت مورد نظر در گالری تصاویر گوشی شما ذخیره شوند. در اینجا گزینه «استثنا» نیز به منو تنظیمات اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد روی دانلود خودکار فایل‌ها مدیریت بیشتری داشته باشید.

۶. اعطای مجوز جداگانه برای گروه‌ها

آپدیت جدید تلگرام آپدیت جدید تلگرام

هنگام ساخت یک گروه تلگرامی، شما می‌توانید مجوزهای مختلف را تنظیم کنید. به‌طور مثال امکان ارسال عکس، ویدیو، فایل، اموجی، فایل گیف و غیره از سوی کاربران را بر اساس قوانین مورد نظر خود تنظیم کنید. به‌لطف این قابلیت می‌توانید از تلگرام یک پیام‌رسان صوتی بسازید تا کاربران گروهتان درست مثل اپلیکیشن‌های پیام‌رسان صوتی فقط از طریق چت صوتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

۷. شخصی‌سازی ربات‌ها با انتخاب چت

صاحبان کسب‌و‌کارهایی که از ربات‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند در آپدیت جدید تلگرام دکمه‌هایی را برای ربات تلگرامی خود تنظیم کنند که گزینه‌های از پیش تعیین شده‌ای را برای انتخاب کاربران، گروه‌ها یا کانال‌ها ارائه می‌کند. به‌طور مثال با استفاده از این دکمه‌ها می‌توانید فوراً ربات را در گروهی که شما مدیرش هستید، فرا بخوانید.

۸. ورود مجدد از طریق اپل آیدی و گوگل آیدی

فرآیند ورود مجدد به تلگرام اکنون ساده‌تر از گذشته شده است. شما می‌توانید بدون وارد کردن شماره تلفن و از طریق اپل آیدی و گوگل آیدی خود، وارد اکانت تلگرامی‌تان شوید. البته اگر گزینه احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده باشید، باید رمز ورود آن را هم وارد کنید.

۹. اشتراک سالیانه تلگرام پریمیوم

تلگرام برای ترغیب کاربران به استفاده از نسخه Premium اپلیکیشن خودش، اشتراک سالیانه آن را همراه با تخفیف‌هایی جذاب عرضه کرده است. این تخفیف‌ها در آپدیت جدید تلگرام گنجانده شده‌اند.

۱۰. اموجی‌های جدید و جذاب

آپدیت جدید تلگرام آپدیت جدید تلگرام

همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم، آپدیت جدید تلگرام امکان قرار دادن اموجی و استیکرهای ثابت و متحرک به‌عنوان عکس پروفایل را امکان‌پذیر کرده است. علاوه بر این، خود طراحان تلگرام صدها آیکون جدید را طراحی و در دسترس کاربران قرار داده‌اند که مخصوص عکس پروفایل طراحی شده‌اند.

علاوه بر این، اموجی‌های تعاملی جدید برای اموجی‌های طراحی شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها در صفحات چت خود استفاده کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما