شناسهٔ خبر: 58562740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

امکانات صداوسیمای مازندران در شأن مردم این استان نیست

امیرحسین طاهریان

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه امکانات صداوسیمای مازندران در شأن مردم این استان نیست، گفت: به‌دلیل ضعف مسائل فنی در شبکه استانی سبب شد بخشی از مردم به سمت ماهواره بروند لذا مشکلاتی که در این راستا وجود دارد لازم است برطرف شود.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله محمدی لائینی امروز درآئین افتتاح‌ پروژه‌های فنی صداوسیمای مازندران با اشاره به اینکه این استان وضعیت بسیار درخشانی دارد و ادامه دهنده راه شهدا است، اظهار کرد: علمای زیادی از استان مازندران در کشور حضور دارند که یک سرمایه انسانی محسوب می‌شوند.

وی با اظهار اینکه فرهنگ و اعتقادات مردم مازندران بیانگر ولایت‌مداری مردم این استان است، افزود: امکانات صداوسیمای مازندران در شأن مردم این استان نیست، امروز به‌دلیل ضعف مسائل فنی در شبکه استانی سبب شد بخشی از مردم به سمت ماهواره بروند لذا مشکلاتی که در این راستا وجود دارد لازم است برطرف شود .

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه قوت وغنای فرهنگی، دینی و مطالبات مردمی در رسانه ملی باید بیشتر پوشش داده شود، خاطرنشان کرد: امام خمینی فرمودند؛ واژه نمی‌شود نباید در ادبیات ایران اسلامی قرار بگیرد، بزرگ‌ترین قاموس انقلاب اسلامی ایران کلمه "ما می‌توانیم" است امروز کسانی که کشور را به غرب پیوند می‌زنند القا به "نمی‌توانیم" می‌کنند .

این مسئول با بیان اینکه رسانه ملی دانشگاه است ولی دانشگاه هم ضعف‌هایی دارد که  نشان از فقر مهارتی است، تصریح کرد : نابسامانی‌هایی که در کشور وجود دارد توسط صداسیما باید حل شود؛ لازم است نگاه‌ها انقلابی و جهادی‌تر شود.

انتهای پیام

نظر شما