شناسهٔ خبر: 58561128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تمامی شعب مراجع قضایی استان بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه سفر به شرق استان وحضور در حوزه قضایی شاهرود ، با پایان یافتن دیدار با شهروندان شاهرود از تمامی شعب آن مرجع قضایی بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان-محمد جعفر عبدالهی ضمن گفت‌وگوی بدون واسطه و از نزدیک با قضات و کارکنان و افزایش مسئولیت پذیری و تعهدکاری در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعان را از اهداف این بازدید اعلام کرد.

وی در این بازید به اهتمام بیشتر به رسیدگی و تعیین تکلیف قانونی پرونده‌ها همراه با سرعت ، توام با دقت و صحت ، تلاش برای صدور تصمیم نهایی متقن قبل از ورود به روز‌های منتهی به پایان ماه ، بکارگیری خلاقیت قانون مدار و صحیح در ثبت پرونده ها در دفاتر کل به لحاظ شناخت اصحاب واحد پرونده های جریانی در شعب و اطلاع به مقامات قضایی ارجاع دهنده ، کاهش نرخ رسیدگی در شعب ، رعایت نظم و انظباط اداری ، رصد مداوم کارکنان قضایی و اداری از میزان موجودی پایان دوره شعب ، پیگیری قانونی محکومین متواری ، جدیت در تعیین تکلیف قانونی و صحیح پرونده های اجرای احکام کیفری و تکریم و حفظ منزلت مراجعین تاکید داشت.

گفتنی است با این بازدید بیست و دومین سرکشی محمدجعفر عبدالهی از تمامی شعب مراجع قضایی استان سمنان تاکنون رقم خورده و پیش بینی می شوددروند این بازدیدها همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما