شناسهٔ خبر: 58560828 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 45 سریال جیران کامل بدون حذفیات

برای دانلود قسمت ۴۵ سریال جیران که روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر شده است، به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت 45 سریال جیران با بالاترین کیفیت و ترافیک نیم‌بها به‌ صورت قانونی قابل دریافت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از راشدون، ما برای شما کاربران محترم دانلود قسمت 45 سریال جیران را آماده کرده‌ایم. سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است.  قسمت ۴۵ سریال جیران که این هفته جمعه ساعت 8 صبح منتشر شده است را می‌توانید از  لینک زیر دریافت کنید.

 دانلود قسمت 45 سریال جیران کامل بدون حذفیات

دانلود قسمت 45 سریال جیران

 دانلود قسمت 45 سریال جیران کامل بدون حذفیات

مروری بر قسمت گذشته

در قسمتی که گذشت دیدیم سریال جیران چند سال بعد از رخدادهای پیشین را روایت می‌کند. جایی که محمدعلی تجریشی باز هم حاکم شمیرانات و البته ساوه شده است و فرزندانش دارای فرزند شده و خانواده‌اش حسابی در عیش و خوشی به سر می‌برند. در این میان خواهر کوچک جیران گلنسا که دل در گروی رحمت دارد به اصرار خانواده باید به یکی از خواستگارهای حکومتی‌اش پاسخ مثبت بدهد اما جیران در این میان به واسطه نفوذ و محبوبیت در میان پدر و مادرش اجازه نمی‌دهد سرنوشت گلنسا مانند خودش شود و به عشقی که دل به آن بسته نرسد و به خاطر منفعت خانواده سیاه‌بخت شود.

جیران تصمیم گرفت در یک جلسه محرمانه و مخفی در محل خانه منجم‌باشی دربار که پدر زن برادرش هم حساب می‌شود با حضور تمامی درباریان و دولت‌مردان فکری به حال رفتارهای خارج از عرف و شنیع صدراعظم بکنند و نسبت به کفایت نداشتن او اظهار کرده و نامه‌ای را خطاب به شاه قاجار تنظیم کنند. جیران به همراه گلین در این مسیر هم‌قسم هستند به نحوی که تصمیم گرفتند تنها برای رعیت کار کنند تا مردمان کوچه و بازار کمتر از تصمیم‌گیری‌های نابخردانه دولت‌مردان رنج ببرند.

با وجود آن که کفایت خاتون به خارج از کشور تبعید شد و میرزاآقاخان با تصاحب اموالش جایگاه قدرتمندتری در حکومت قاجار به دست آورده است اما کماکان شب‌نامه‌های گاه و بی‌گاهی که در شهر پخش می‌شود خواب را از چشم صدراعظم و اطرافیانش گرفته است؛ به طوری که میرزاآقاخان تصمیم گرفته است سیاوش زند را به قتل برساند و جنازه‌اش را برای خوشامد شاه قاجار نزد دربار بیاورند.

در سکانسی که در این قسمت شاهد بودیم شاه برای معاشرت با فرزندانش یک سؤال ساده مطرح کرد که معین میرزا و مظفر (پسران همسران عقدی شاه) و مسعود (پسر عفت‌السلطنه، همسر صیغه‌ای) جواب اشتباه دادند و تنها کسی که توانست جواب درست بدهد امیرقاسم فرزند جیران است.

خدیجه چهریقی مادر عباس میرزا و معشوقه سابق سلمان بعد از آن که با توطئه شاه و مادرش مجبور به ترک وطن و زندگی در کشور عثمانی شد بالاخره طاقت زندگی در غربت را تاب نیاورد برای سلمان نامه‌ای نوشت و او را از احوال خود باخبر کرد. خدیجه چهریقی در این نامه از سلمان خواست تا باز هم همچون گذشته به زندگی با او فکر کند و عطای پیش‌قراولی را به لقایش ببخشد و عزم سفر کرده و به کشور عثمانی نقل مکان کند. این تصمیم‌گیری می‌تواند در روند روحی و فعالیت‌های مهدعلیا و فرزندش ناصرالدین‌شاه تأثیرات مخربی بگذارد. باید منتظر قسمت‌های آینده سریال باشیم.

حالا باید ببینیم که در قسمت 45 سریال جیران چه اتفاقاتی در راه هست که از لینک بالا می‌توانید قسمت جدید سریال جیران را دریافت کنید.

داستان قسمت ۴۵ جیران

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. 

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌ کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا) در قسمت ۴۵ سریال جیران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درباره قسمت 45 سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. این جا اطلاعات کامل این سریال تازه را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید.

ما برای شما دانلود قسمت 45 سریال جیران را آماده کرده‌ایم، برای دانلود قسمت ۴۶ سریال جیران نیز که هفته آینده منتشر می‌شود می‌توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و به صورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما