شناسهٔ خبر: 58540290 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

معرفی سه فیلم برتر IMDB از سایت اشتراک ویدیو دالفک

واحد تبلیغات

صاحب‌خبر -

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه عاشق فیلم هستند و فیلم ها منبع خوبی برای سرگرمی و لذت بردن از زمان هستند. وقت گذارانی با فیلم دیدن تنها جنبه مثبت دیدن فیلم های جذاب نیست. شما با قرار دادن خود به جای شخصیت های فیلم خودتان را در شرایط خاص قرار میدهید و قدرت تحلیل و خیال پردازی خود را به خوبی تقویت میکنید.

علاوه بر این شما فقط فیلم تماشا نمیکنید، بلکه دوست دارید درباره فیلمها بخوانید، شخصیتهای آنها بشناسید و موارد دیگر را بدانید، پایگاه داده فیلم و سایتهای نقد همه چیز درباره فیلمها را در اختیار شما قرار میدهند، در آنجا میتوانید فیلمهای جدید منتشر شده، آخرین اخبار، نقد فیلمها، تریلرها را تماشا کنید.

آی ام دی بی (پایگاه داده فیلم های اینترنتی) یکی از محبوب ترین وب سایت ها یا پایگاه های داده درباره فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و موارد مشابه است.

لیست ۲۵۰ فیلم برتر پایگاه داده اینترنتی IMDb  همواره مورد توجه طرفدران پرو پاقرص فیلم و سریال قرار دارد . این فهرست برای بسیاری از علاقه مندان اغلب منبعی برای کشف فیلم های محبوب و پرطرفدار می باشد اگر برای دسترسی به این صفحه مشکل دارید باید به شما اطلاع بدهیم که صفحه دانلود فیلم دالفک اطلاعات جامعی را از 250 فیلم برتر تاریخ سینما را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است و کار را برای طرفدران فیلم و سریال فارسی زبان راحت تر کرده است.

تنها رای های رای دهندگان عادی IMDb یعنی افرادی که مرتباً در IMDb رای میدهند در هنگام ایجاد فهرست ۲۵۰ فیلم برتر در نظر قرار داده شده است. این مجموعه از داده شامل 250 لیست برتر IMDB از سال 1921 تا 2022 با اطلاعات اولیه هر فیلم است.

برای آن دسته از شما که علاقه مند هستید که تماشاگران دیگر چه فیلم هایی را به عنوان منبعی برای تماشای فیلم های جدید و محبوب خود انتخاب میکنند این لیست را پیشنهاد میکنیم.

دانلود فیلم پیانیست 2002

خلاصه داستان: یک موسیقیدان یهودی لهستانی برای زنده ماندن از نابودی محله یهودی نشین ورشو در جنگ جهانی دوم تلاش می کند و …

درباره فیلم: پیانیست (به انگلیسی: The Pianist) فیلمی است ساخته رومن پولانسکی. فیلم بر مبنای داستان واقعی زندگی نوازندهٔ پیانوی یهودی، ولادیسلاو اشپیلمان در دوران جنگ جهانی دوم در لهستان و اشغال این کشور توسط آلمان به قلم خودش ساخته شده‌است. وی در آن دوران آثار موسیقی شوپن را در ایستگاه رادیویی ورشو می‌نواخت.

دانلود فیلم روانی 1960

خلاصه داستان: منشی فینیکس 40000 دلار از مشتری کارفرمایش اختلاس می کند، فرار می کند و به متل دورافتاده ای که توسط مرد جوانی تحت سلطه مادرش اداره می شود مراجعه می کند.

درباره فیلم: روانی (به انگلیسی: Psycho) فیلمی در ژانر وحشت روان‌شناختی و دلهره‌آور به کارگردانی آلفرد هیچکاک محصول سال ۱۹۶۰ کشور آمریکا است. این فیلم یکی از برترین فیلم‌های ژانر وحشت و از برجسته ترین آثار تاریخ سینما شمرده می شود. در فهرست «صد سال… صد فیلم» بنیاد فیلم آمریکا که لیستی از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب منتقدان سینماست.

دانلود فیلم انگل Parasite 2019

خلاصه داستان: حرص و طمع و تبعیض طبقاتی، رابطه همزیستی تازه شکل گرفته بین خانواده پارک ثروتمند و قبیله فقیر کیم را تهدید می کند…

درباره فیلم: انگل (به کره‌ای: 기생충) (به هانجا:寄生蟲) (به انگلیسی: Parasite) فیلمی محصول کره جنوبی در ژانر کمدی سیاه دلهره‌آور به نویسندگی و کارگردانی بونگ جون-هو است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو-شیک و پارک سو-دام اشاره کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما