شناسهٔ خبر: 58537255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مربی فولاد: تراکتور با هوادارانش ما را برد

امیررضا گچچی

دستیار جواد نکونام بعد از باخت تیمش مقابل تراکتور گفت: تراکتور بازیکنان بسیار باکیفیت را در اختیار دارد و هدفمان کسب پیروزی بود اما تراکتور با هوادارانش کار را برای ما دشوار کرده بود و با هوادارنش ما را برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حمید رجبی، مربی فولاد بعد از باخت یک بر صفر این تیم مقابل تراکتور در تبریز، در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه اول بازی را خوب پیش بردیم اما در نیمه دوم تراکتور برتر از ما بود و مزد این برتری را گرفت.

وی با اشاره به غیبت داور مسابقه در دیدارهای سپری شده از لیگ برتر گفت: داور ۱۷ بازی بود که داوری نکرده و از شرایط مسابقه دور بود و خطاهای ۵۰-۵۰ را به نفع تراکتور اعلام می‌کرد و بازیکنانمان به علت اعتراض ۳ کارت زرد دریافت کردند و به نظرم این موضوع بازی را دچار تزلزل کرده بود.

دستیار نکونام درباره اینکه فولاد تا دقایق پایانی در حال وقت‌کشی بود گفت: ابهامات در رابطه با وقت‌کشی را قبول ندارم و مصدومیت بازیکنان‌مان طبیعی بود و درگیری‌ها و برخوردها در بازی مثل تراکتور و فولاد طبیعی است. در دو صحنه تراکتوری‌ها دوبار در داخل محوطه جریمه شبیه‌سازی کردند که داور می‌توانست با یک کارت زرد قائله را خاتمه بخشد.

بیشتر بخوانید

فیلم‌ اخراج نکونام و درگیری در پایان مسابقه پرسپولیس و فولاد

دستیار جواد نکونام که به علت اخراج این مربی در بازی قبل و محرومیت نکونام در نشست خبری حاضر شده بود، گفت:در دوئل‌های مرکز زمین به علت دریافت کارت زرد محتاط کار کردیم.  تراکتور بازیکنان بسیار باکیفیت را در اختیار دارد و هدفمان کسب پیروزی بود اما تراکتور با هوادارانش کار را برای ما دشوار کرده بود. تراکتور با هوادارنش ما را برد و نبود آقای نکونام در کنار خط هم فولاد را دچار تزلزل کرد. از تیم راضی هستیم و بازی جان‌داری را شاهد بود، باید اشتباهات فردی را کمتر کنیم.

رجبی در رابطه با بازی نکردن سوگیتا نیز گفت: او آماده نبود و در طی هفته‌های آتی بازی خواهیم داد.

انتهای پیام

نظر شما