شناسهٔ خبر: 5853566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

صحبت هاي ايوانکوويچ بعد از بازگشت به ايران

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد بايد پرسپوليس را به تيم دلخواه هواداران تبديل کند. وي همچنين گفت: با حضور استيماچ در استقلال دربي براي من تحريک آميز مي‌شود.

صاحب‌خبر -

برانکو ايوانکوويچ بامداد جمعه و پس از بازگشت به ايران در خصوص شايعه عدم بازگشتش به ايران به خاطر مشکلات مالي گفت: من و دستيارانم حرفه‌اي هستيم و به ميزان کاري که انجام مي‌دهيم، بايد هزينه پرداخت شود. اما هنگامي که نام ايران مطرح مي‌شود، مساله احساساتم به ميان مي‌آيد. تنها مساله‌اي که مي‌توانم بگويم اين است که براي کاري که انجام مي‌شود، هزينه‌اش بايد پرداخت شود.

وي در رابطه با تغييرات مديريتي در باشگاه پرسپوليس افزود: من هم اين مساله را شنيدم که ساختار مديريتي باشگاه دستخوش تغييرات شده است. اما با اين حال همه به دنبال يک هدف هستيم تا ساختار پرسپوليس را قوي‌تر کنيم. البته از نژادفلاح که در آن شرايط براي موفقيت پرسپوليس تلاش زيادي داشت، تشکر مي‌کنم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در رابطه با برنامه‌اش براي نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: ابتدا بايد با مديرعامل ملاقات داشته باشم تا ببينيم به چه نحوي کار را ادامه دهيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا نژادفلاح با نظر خودش با بازيکنان مذاکره مي‌کرد، افزود: من 3 روز پيش به نژادفلاح ليست دادم. البته مايلم مذاکرات ادامه پيدا کند تا ببينيم تا چه حد مي‌توانيم تيم را تقويت کنيم.

برانکو ايوانکوويچ در رابطه با ليست مازاد اين تيم هم يادآور شد: هيچ بازيکني را در فهرست مازاد قرار نداديم زيرا اول بايد بازيکناني به تيم اضافه شوند تا ليست مازاد اعلام شود. البته نام بازيکنان تا لحظه‌اي که با باشگاه به توافق نهايي نرسند، اعلام نمي‌شود.

وي در خصوص جذب بازيکنان خارجي تصريح کرد: ما يک فهرستي کنار ليست اصلي داريم که مايليم آن هم انجام شود. اما بايد ديد امکانات باشگاه تا چه حد اين اجازه را به ما مي‌دهد. البته به بودجه باشگاه هم بستگي دارد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اينکه از فردا شنبه بايد کار را براي فصل آتي استارت رده و اردومان را شروع کرد، افزود: همه مي‌دانيم پرسپوليس چه باشگاه بزرگي است و همه از قدرت هواداران اطلاع دارند. پس دست اندرکاران بايد پرسپوليس را به دلخواه هواداران تبديل کنند.

وي در رابطه با حضور استيماچ روي نيمکت استقلال تصريح کرد: استيماچ در اين مدت با من در تماس بود. او 7 سال بازيکن من در تيم ملي کرواسي بود و سابقه بازي خوبي دارد و حتي سرمربي تيم ملي کرواسي هم بوده است. دربي با حضور استيماچ روي نيمکت استقلال، براي من تحريک آميزتر مي‌شود. ايشان به دنبال ويزاي فرودگاهي بود و هر لحظه ممکن است که به ايران بيايد.

برانکو ايوانکوويچ در پايان در پاسخ به اين پرسش که آيا ممکن است او در ميان فصل به علت عدم تعهدات مالي بعد از سفر به کشورش ديگر به ايران بازنگردد؟، گفت: سوال عجيبي است. پاي قراردادهاي عجيب و قريب در ميان نيست. اما انتظار ميرود عادي ترين مسائل براورده شود.

نظر شما