شناسهٔ خبر: 58524371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نساجی – ملوان، دربی حساس شمالی‌ها امروز در انزلی

تیم نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، امروز مهمان ملوان بندر انزلی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با چهار بازی در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود و فردا پنجشنبه با چهار بازی دیگر پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران انزلی مهمان تیم ملوان بندر انزلی است.

دو تیم که از تیم‌های قدیمی و ریشه دار و پر طرفدار فوتبال کشور و خطه شمال هستند امروز برای کسب برد رودرروی هم قرار می‌گیرند تا علاوه بر کسب امتیاز، فوتبال زیبایی را هم برای تماشاگران به نمایش بگذارند.

شاگردان حمید مطهری در تیم نساجی که هفته گذشته در یک بازی خانگی، نتیجه را به تیم سپاهان واگذار کردند امروز در دربی شمالی‌های لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز از کنار مرداب انزلی هستند، اما شاگردان مازیار زارع که پس از چند بازی نتیجه گیری، هفته گذشته در تهران با ۴ گل مغلوب استقلال شدند در این بازی به دنبال فرار از بحران و کسب امتیاز هستند تا خود را در جدول بالا بکشند.

دیدار رفت دو تیم نساجی و ملوان با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید.

در جدول رده بندی تیم نساحی مازندران با ۲۱ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد و تیم ملوان بندر انزلی با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد.

برنامه هفته ۱۸ لیگ برتر فوتبال:
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

تراکتور تبریز – فولاد خوزستان
ساعت ۱۴

ملوان انزلی - نساجی مازندران
ساعت ۱۵

سپاهان اصفهان - گل گهرسیرجان
ساعت ۱۵

پرسپولیس - آلومینیوم اراک
ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه

پنج شنبه ۱۳ بهمن

پیکان - نفت مسجد سلیمان
ساعت ۱۵

مس رفسنجان- ذوب آهن
ساعت ۱۵

مس کرمان- استقلال
ساعت ۱۷

صنعت نفت آبادان- هوادار
ساعت ۱۷

نظر شما