شناسهٔ خبر: 58482249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی

با متخلفان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: جهاد کشاورزی با متخلفان هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی برخورد قانونی می‌کند.

محمد هادی‌زاده در گردهمایی دهیاران شهرستان محمودآباد که به مناسبت بزرگداشت سالروز تشکیل سازمان امور اراضی با حضور بخشدار مرکزی و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و دهیاران در بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد افزود: طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، جهاد کشاورزی با متخلفان هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی برخورد می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد درباره برخورد با افراد متخلف تغییرکاربری اراضی کشاورزی تصریح کرد: طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، مأمورین جهاد کشاورزی و یگان حفاظت (گشت ۱۳۱) با هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی برخورد قانونی خواهند کرد.

همچنین بخشدار مرکزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است و اولویت ما باید پیشگیری باشد، گفت: اصل بر این است که تغییرکاربری اراضی اتفاق نیفتد و همه فعالیت‌ها در مجموعه‌های مشخص شده انجام شود.

حسین اسلامی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی ممنوع و مجازات قانونی نظیر قلع و قمع در انتظار متخلفان است، افزود: براساس تبصره ۲ ماده ۱۰ متهم تغییرکاربری اراضی را به دادگاه معرفی خواهیم کرد و بنا بر قانون، غیر از قلع و قمع، مجازات قانونی دیگری هم وجود دارد.

نظر شما