شناسهٔ خبر: 58469036 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ترافیک ورودی به تهران سنگین است/ جاده‌های کشور بارانی و لغزنده‌اند

موج نیوز

مرکز مدیریت راه‌ها، در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شروع بارش برف و باران در راه‌های هشت استان خبر داد و وضعیت ترافیک ورودی به تهران را نیز سنگین اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور از آخرین وضعیت جوی راه‌ها، هم اکنون در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، زنجان، آذربایجان غربی، کردستان، همدان و مرکزی بارش برف و باران گزارش شده است.

در مسیرهای منتهی به شمال کشور نیر هم اکنون بارندگی گزارش نشده و ترافیک در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل «استاندارد» تا پل «کلاک‌» و ترافیک سنگین در محور شهریار به تهران در اکثر مقاطع است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، محور قدیم خرم‌آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد- پل زال و محور خرم‌آباد- کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان- ایرانشهر و محور قدیم مشهد- ملک‌آباد، پونل- خلخال، جاسک- بشاگرد و کلات- درگز مسدود شده‌اند.

محورهای دارای انسداد فصلی هم شامل لاسم- ارجمند، وازک- بلده، سروآباد- پاوه، سی‌سخت- پادنا، محور جدید هشتگرد- طالقان و گنجنامه- تویسرکان است.

نظر شما