شناسهٔ خبر: 58456903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همه چیز در کنترل رحمتی از بالاترین نقطه(عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک از جایگاه ویژه بازی تیمش مقابل صنعت نفت را زیر نظر داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل صنعت نفت آبادان شد و در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت که سید مهدی رحمتی، سرمربی اراکی‌ها در کنار زمین حضور نداشت و از جایگاه شیشه‌ای عملکرد شاگردان خود را زیر نظر گرفته بود.

رحمتی پس از متوقف کردن گل‌گهر سیرجان و تساوی خارج از خانه برابر هوادار تهران، دیروز تیمش را در حالی به مصاف صنعت نفت فرستاد که از بالا نمایش تیمش را نظاره می‌کرد و وحید فاضلی و محمد نوازی، دو مربی آلومینیوم در کنار خط حضور داشتند و نکات لازم را به بازیکنان می‌گفتند.

سید مهدی رحمتی که انگیزه زیادی در سال‌های نخست دوران مربیگری‌اش دارد و تجربه حضور در فینال جام حذفی را هم به دست آورده، با نمایش یک‌طرفه و پیروزی سه گله مقابل صنعت نفت آبادان، تیمش را به رده هفتم جدول لیگ برتر رساند و بالاتر از تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی نگه داشت.

1796044

سرمربی آلومینیوم در شرایطی که محمود قائدرحمتی و میلاد فخرالدینی، دو بازیکن با تجربه و تاثیرگذارش را مقابل صنعت نفت دراختیار نداشت، اما توانست سه امتیاز را از این بازی خانگی بگیرد و شاگردانش با روحیه بالایی به استقبال دیدار حساس پیش رو برابر پرسپولیس بروند و امیدوار به تداوم روند امتیازگیری باشند.
عکس: محمد عباسی- ورزش سه

نظر شما