شناسهٔ خبر: 58450882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حدود ۲۰۰ برنامه شاخص دهه فجر در گنبدکاووس برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در ایام دهه فجر امسال حدود ۲۰۰ برنامه شاخص توسط کمیته برنامه ریزی تدوین شده و اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام احمدرضا کریمی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر اظهار کرد: امسال برنامه های دهه فجر به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده و دبیرخانه این ستاد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: حدود ۲۰۰ برنامه شاخص در دبیرخانه ستاد دهه فجر تدوین و برنامه ریزی شده که در ایام دهه فجر برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل استانی تعداد ۲۸ کمیته تخصصی پیش بینی شده که با بررسی های انجام شده تعداد ۲۴ کمیته تخصصی انتخاب شده و اعضای ان مشخص شده است. کمیته اصناف و بازاریان، کمیته رسانه ملی، کمیته بانوان، کمیته ایثارگران، کمیته زنان و خانواده و غیره از جمله کمیته های تخصصی است.

وی ادامه داد: شعار امسال دهه فجر" ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" بوده و با توجه به اینکه در ایام پرفیض ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع) هستیم برنامه ها باشکوهتر خواهد بود.

کریمی گفت: با توجه به اتفاقات چندماهه گذشته و حساسیت های ایجاد شده و نشانه گرفتن برخی از ارزش ها توسط دشمنان، تلاش داریم تا این برنامه ها با شور بیشتری برگزار شود. همه ما سرباز نظام، انقلاب و ولایت بوده و برای آرمان های نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا تلاش می کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

نظر شما