شناسهٔ خبر: 58447775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

مردم استان برای ایجاد ایمنی در برابر سویه جدید واکسن بزنند

یاسوج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم استان برای ایجاد ایمنی در برابر سویه جدید بیماری همه گیر کرونا، هرچه زودتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غلام نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنگ خطری برای شیوع دوباره این ویروس در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان داشت: مردم استان هشدارها را جدی بگیرند و برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

غلام نژاد با بیان اینکه ۱۷ نفر مشکوک مبتلا به سویه جدید کرونا و یک نفر مبتلا قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از یکهزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

وی افزود: طبق اطلاعیه اعلام شده وزارت بهداشت، شهرستان‌های کهگیلویه و دنا در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

غلام نژاد تصریح کرد: براساس آمارهای اعلام شده ۴۸ درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد دُز سوم و ۹ درصد آنان دُز یادآور یا دوز چهارم را تزریق کرده اند و مراکز بهداشتی در استان آماده تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف هستند.

نظر شما