شناسهٔ خبر: 58428285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ مقاومت

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک راکت به سرزمین‌های اشغالی، نوار غزه را بمباران کردند و نیروهای مقاومت نیز در پاسخ با آن مقابله کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز_ جمعه هفتم بهمن‌ماه_ چندین هدف را در نوار غزه بمباران کردند.

شاهدان عینی گفته‌اند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک مرکز متعلق به نیروهای مقاومت در مرکز نوار غزه را ۱۵ بار بمباران کردند.

مرکز دیگر نیز در جنوب شهر غزه با چندین موشک هدف قرار گرفت، همچنین اطراف یک نقطه رصد در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه نیز بمباران شد.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که ضدهوایی‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در آسمان شمال نوار غزه در مقام مقابله با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برآمدند.

این منابع گزارش دادند که نیروهای مقاومت دو موشک زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان خانیونس شلیک کردند.

از سوی دیگر تارنمای عبری زبان "واللا" اعلام کرد که شلیک آتش به سوی جنگنده نیروی هوایی اسرائیل را رصد کرده که چندین نقطه را در غزه بمباران کرده است.

شاهدان عینی از ایراد خسارت مادی به چندین منزل در نتیجه بمباران شدید رژیم صهیونیستی در حمله به اهداف متعلق به گروه‌های مقاومت در مرکز غزه خبر دادند، هرچند گزارشی از تلفات جانی این حملات منتشر نشده است.

منبع: ایرنا

نظر شما