شناسهٔ خبر: 5839912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

راي کميته انضباطي فدراسيون کشتي در رابطه با نوروزي

کميته انضباطي فدراسيون کشتي پس از برگزاري جلسه امروز (چهارشنبه) با صدور راي در مورد اميد نوروزي قهرمان المپيک لندن اعلام کرد که وي ضمن پرداخت جريمه نقدي بايد به مدت 6 هفته براي مربيگري به استانهاي مستعد کشتي فرنگي برود.

صاحب‌خبر -

نادر شکري رييس کميته انضباطي و حقوقي فدراسيون کشتي ايران با تاييد اين خبرگفت: جلسه کميته انضباطي فدراسيون کشتي عصر روز(چهارشنبه) با حضور تمامي اعضاء و با دعوت از اميد نوروزي براي بررسي اتفاقات پيش آمده در مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم هاي ملي کشتي در مشهد، برگزار شد.

وي ادامه داد: در اين نشست پس از شنيدن صحبت هاي اميد نوروزي اعضاي کميته انضباطي با در نظر گرفتن شرايط وي به عنوان يک قهرمان المپيک و جهان، راي خود با رعايت جنبه اخلاقي و تاديبي احکام مربوطه ، صادر کردند.

شکري خاطر نشان کرد: بر اساس راي کميته انضباطي که بدوي و قابل استيناف مي باشد، اميد نوروزي مي بايد به مدت 6 هفته ، حداکثر طي مدت 6 ماه با حضور دراستان هاي مستعد کشتي فرنگي کشور (بنا به تشخيص فدراسيون) با مربيان ذيربط آن استان، براي آموزش کشتي فرنگي به کشتي گيران با استعداد نوجوان و نونهال همراهي و همکاري نمايد.

وي ادامه داد: ارائه گواهي از هيات کشتي استان ذيربط که به تاييد مرجع نظارتي در فدراسيون کشتي برسد ، ملاک اتمام اجراي حکم ياد شده خواهد بود. وي همچنين به پرداخت مبلغ 200 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم گرديده است. حضور مجدد نوروزي در ميادين رقابتهاي داخلي و خارجي کشتي منوط به اجراي احکام ياد شده خواهد بود.

اميد نوروزي دارنده مدال طلاي المپيک لندن در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي کشتي فرنگي بزرگسلان در رويارويي با مهدي زيدوند در حالي که با نتيجه 5 بر يک عقب افتاده بود، ضمن اعتراض به داور، تشک کشتي را ترک کرد و ضمن آنکه تابلوهاي تبليغاتي کنار تشک را نيز با لگد شکست.

وي همچنين بعد از ترک تشک با در دست گرفتن چوب قصد حمله به مسوولان فدراسيون را داشت.

مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي روزهاي 21 و 22 خرداد در سالن ورزشي شهيد بهشتي مشهد برگزار شد.

نظر شما