شناسهٔ خبر: 5839611 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

المنار:رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي به صراحت به ارتباط اين رژيم با جبهه النصره اذعان کردند

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/03/28
00:14:40.06
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به صراحت و برای نخستین بار از تماسهای این رژیم و جبهه تروریستی النصره برای رسیدن به توافق برسر تسلط جبهه النصره بر طول مرزها با جولان پرده برداشتند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، از طرف دیگر ارتش اشغالگر صهیونیست خط مرزی را منطقه نظامی اعلام کرده است تا نگذارد دروزیها به برادران خود در داخل لبنان برای مقابله با جبهه النصره کمک کنند.
حسن حجازی گزارشگر المنار در گزارشی گفت: روابط بین ارتش صهیونیستی و جبهه النصره فقط به اعلام صریح هماهنگی موجود بین جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه و
اسرائیل نیاز داشت که این کار را رسانه های اسرائیلی انجام دادند و به آن اذعان کردند.
شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد ارتش اسرائیل دهها نفر از افراد مسلح جبهه النصره را که زخمی شدند درمان کرده است.
این اقدام در چارچوب تلاشهای صهیونیستها برای فراهم کردن تسلط گروههای مسلح در منطقه جولان اشغالی صورت می گیرد.
این در حالی است که تل آویو به ساکنان روستاهای درزوی‌نشین اجازه نمی‌دهد به ساکنان منطقه حضر در سوریه که هدف حملات جبهه النصره هستند کمک کنند.
ایهود یعری تحلیلگر امور عربی به شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «بین اسرائیل و جبهه النصره تماس وجود دارد و دهها زخمی آنها در اسرائیل درمان شدند. با انقلابیون در آن سوی مرزها تماسهایی وجود دارد.»
یک شهروند سوری، مجدل شمس در جولان اشغالی به این شبکه تلویزیونی اسرائیلی گفت: «به اسرائیل بگویید از کمک به جبهه النصره دست بردارد شما آنها را در بیمارستانهای خود درمان می کنید و خوب می شوند و بر می گردند و ما را می کشند.»
ارتش اشغالگر برخی نقاط مرزی در جولان را مناطق بسته نظامی اعلام کرده است تا نگذارد ساکنان جولان به این مناطق بیایند و از مرزها عبور کنند.
همچنین به ساکنان جولان اجازه داده نشد برای درمان زخمی‌های روستای حضر ، درمانگاه میدانی ایجاد کنند در صورتی که مرزهای اسرائیل به روی زخمی های جبهه النصره و دیگر گروههای مسلح باز است.
رونی دانیل تحلیلگر نظامی صهیونیست به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «اطلاعات نشان می دهد روستای دروزی حضر به دست انقلابیون خواهد افتاد و همین باعث شده است شماری از جوانان دروزی راهی مرزها شوند برخی از آنان در گذشته گفته بودند برای کمک به دروزیهای دیگر در سوریه آمده اند. ارتش اسرائیل منطقه را بسته است تا نگذارد دروزیها از حصار مرزی عبور و به نزدیکان خود کمک کنند.»
گزارشگر المنار افزود: روزنامه معاریو چاپ فلسطین اشغالی در راستای دادن پیامهای اطمینان بخش به اشغالگران به نقل از منابع ارتش موسوم به ارتش آزاد سوریه اعلام کرد جبهه النصره تلاش می کند به ارتش سوریه مستقر در روستای حضر در مرزها با جولان حمله کند تا در مرحله بعدی به سوی منطقه جبل الشیخ و سپس به سوی کوههای القملون از طریق مرزها با لبنان پیشروی کنند جایی که جبهه النصره با حزب الله درگیر است.
00:17:22.14

نظر شما