شناسهٔ خبر: 58370708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شجاعی: امیدوارم عنایتی نتایج نفت را تغییر دهد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره آغاز همکاری با رضا عنایتی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ابوذر شجاعی امروز سوم بهمن‌ماه در حاشیه اولین تمرین نفت مسجدسلیمان با حضور رضا عنایتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر گونه تغییراتی که در یک مجموعه اتفاق می‌افتد قطعا از این نظر است که اتفاق مثبتی رقم بخورد. ضمن این که از آقای اشکش و همکارانش برای تلاش‌هایی که در این مجموعه داشتند، قدردانی می‌کنم اما برآیند کار با حضور کادر قبلی به صورتی بود که نتیجه مثبتی حاصل نشد و تصمیم مجموعه هیات مدیره این بود که تغییراتی در کادر فنی داشته باشیم. در نهایت هم تصمیم بر این شد که از تجربیات آقای عنایتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم کادر فنی فعلی بتواند نتایجی که تاکنون رقم خورده، تغییر دهد و بتوانیم جایگاه جدولی‌مان را بهبود ببخشیم. امیدوارم این اتفاق خوب رقم بخورد و ما نیز بتوانیم با ایجاد شرایط لازم از جمله تأمین منابع مالی به روند تیم کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: فکر می‌کنم با شرایطی که در پیش گرفته شده و حضور آقای عنایتی در رأس کادر فنی و جذب بازیکنان لازم، بتوانیم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق درخواستی که از سازمان لیگ داشتیم انتظار داریم بازی این هفته نفت مسجدسلیمان و هوادار با حضور تماشاگران برگزار شود و امیدوارم مجوز حضور تماشاگران به ما داده شود. قطعا با انرژی مثبتی که بازیکنان از هواداران کسب می‌کنند، نتایج خوبی رقم خواهیم زد.

نظر شما