شناسهٔ خبر: 58306229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حسینی خبر داد:

بررسی مشکلات بیمارستان ابوذر اهواز/سفر معاون وزیر بهداشت در روزهای آتی به استان خوزستان

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس گفت: با توجه به شیوع بالای بیماری های تنفسی در اطفال و پیام هایی که مردم در این رابطه به ما می رساندن شد به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی ، رئیس و مدیر بیمارستان بازدیدی از بیمارستان ابوذر داشته باشیم و بخش های مختلف را بررسی نماییم .

صاحب‌خبر -

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به بازدید از بیمارستان ابوذر اهواز اشاره کرد و گفت:  با توجه به شیوع بالای بیماری های تنفسی در اطفال و پیام هایی که مردم در این رابطه به ما می رساندند سبب گردید به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی ، رییس و مدیر بیمارستان بازدیدی از بیمارستان ابوذر داشته باشیم و بخش های مختلف را بررسی نماییم .

وی افزود : با توجه به حجم بالای مراجعان، کارکنان بیمارستان واقعاً زحمات زیادی را متحمل شده اند و نیاز است وزارت بهداشت و درمان توجه ویژه ای را در این خصوص داشته باشند .

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس اظهار کرد: به همین دلیل در ارتباط تلفنی با معاون وزیر بهداشت و درمان مقرر شد بازدیدی را طی روزی های آتی از استان داشته باشند و از نزدیک مسائل را بررسی نمایند .

حسینی عنوان کرد: خوشبختانه مشکل کمبود دارو وجود ندارد اما در خصوص پرسنل و پرستارانی که در بیمارستان حضور دارند کارانه و سایر پرداخت ها مانند روز پرستار صورت نگرفته است و با توجه به زحمتی که در آنجا کشیده می شود این موضوع هم به دانشگاه و وزارتخانه و هم به استاندار گزارش داده شد تا با تمهیدات اندیشیده شده این مسائل نیز بر طرف گردند .

این نماینده مردم در مجلس گفت : با توجه به کاهش دما و افزایش بیماری های عفونی و تنفسی از همه همشهریان و مردم می خواهم تا با رعایت نمودن مسائل بهداشتی از شیوع و گسترش چنین بیماری هایی جلوگیری به عمل آورند./

پایان پیام

نظر شما