شناسهٔ خبر: 58296106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تساوی سپاهان و استقلال در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال و سپاهان در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این بازی از جهاتی حائز اهمیت بود که هر دو تیم ۲۷ امتیازی بودند و برای اینکه بتوانند از کورس عقب نمانند به امتیازات این مسابقه نیاز مبرم دارند. استقلال که نیم فصل نخست را با شکست برابر تراکتور خاتمه داد، به‌دنبال این بود تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. از طرفی استقلال که در بازی نخست در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر مغلوب زردپوشان شده بود، دنبال انتقام از میزبان است.

از طرفی سپاهان هم که دوست ندارد از این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهد به‌دنبال این است تا مسابقه را با برد تمام کرده و امتیازات را در اصفهان نگه دارد.

جدال ژوزه مورایس و ساپینتو هم در نوع خود جالب بود.

استقلال برای این بازی سید حسین حسینی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد.

نخستین خطر این بازیکن روی دروازه استقلال خلق شد جایی که پاس در عرض فرشاد احمدزاده با شوت کریمی همراه بود که ضربه کاپیتان سپاهان به کرنر رفت.

در دقیقه ۸ باز هم ارسال فرشاد احمدزاده روی دروازه استقلال خطر آفرید که این بار ضربه سر امید نورافکن پس از برخورد به تیر دروازه از محوطه خطر دور شد.

دقایقی بعد هم کوین یامگا یک تک به تک را برای استقلال هدر داد.

در دقیقه ۳۰ یکبار دیگر توپ روی ارسال رضاییان به تیر دروازه استقلال خورد و به کرنر رفت تا این موقعیت هدر برود.

سربه‌سر شدن زیبر نیک نفس و محمد کریمی باعث شد تا این بازیکنان از ناحیه سر دچار خونریزی شوند و بازی دقایقی متوقف شد.

در واپسین ثانیه های نیمه نخست هم علی نژاد در موقعیت تک به تک توپ را هدر داد تا نیمه نخست با تساوی خاتمه بیابد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری، امید حامدی‌فر، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

نظر شما