شناسهٔ خبر: 5829395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خط بطلان بر توهم جدايي مردم از انقلاب در مراسم تشييع شهدا

رئيس قوه قضائيه حضور پرشكوه مردم در مراسم تشييع پيكر شهدا در تهران را نشانه پيوند عميق مردم با ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و موجب نااميدي دشمنان و خط بطلاني بر توهم مربوط به جدايي مردم از انقلاب و ارزش‌هاي معنوي اعلام كرد.

صاحب‌خبر -
رئيس قوه قضائيه حضور پرشكوه مردم در مراسم تشييع پيكر شهدا در تهران را نشانه پيوند عميق مردم با ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و موجب نااميدي دشمنان و خط بطلاني بر توهم مربوط به جدايي مردم از انقلاب و ارزش‌هاي معنوي اعلام كرد.
به گزارش اداره كل روابط عمومي قوه قضائيه، آيت الله صادق آملي لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي با اعلام مراتب سپاس خود از حضور باشكوه قشرهاي مختلف مردم در مراسم استقبال و تشييع شهداي غواص گفت: استقبال و تشييع باشكوه و تحسين برانگيز شهدا رابطه عميق مردم را با ارواح طيبه شهدا، آرمان‌هاي انقلاب و تمام كساني كه در راه خدا و براي انقلاب گام برمي دارند و هزينه مي‌كنند به خوبي نشان داد.
رئيس قوه قضائيه با اشاره به اينكه حضور مردم در مراسم تشييع شهدا پيوند معنوي و عميق مردم با شهيدان، راه امام و انقلاب و راه خدا را نشان داد تأكيد كرد: پيام حضور مردم در اين مراسم اين است كه دوستان و دشمنان بايد از قوام و دوام جمهوري اسلامي ايران و پايمردي مردم در راه امام و شهدا درس عبرت بگيرند و بدانند كه اين نظام اساسش بر ارزش‌هاي الهي استوار است. وي تأكيد كرد: معاندان اين نظام و كساني كه به خيال خام خود خواب‌هايي براي اين كشور مي‌بينند بايد بدانند كه ملت ايران بر سر آرمان‌هاي خود ايستاده‌اند، معنويت راه اساسي و هميشگي اين ملت است و مردم ما همه امور زندگي را در پرتو خدا مي‌بينند. آيت‌الله آملي لاريجاني اختصاص هزينه‌هاي هنگفت و برنامه‌ريزي هدفمند دشمنان ايران براي جدايي مردم از نظام و جدايي آنان از ارزش‌هاي ديني و معنوي را تلاش‌هايي بيهوده و بي‌نتيجه توصيف كرد و گفت: تلاش دشمنان ايران اسلامي براي جداسازي مردم از ارزش‌هاي معنوي و ديني و فاصله گرفتن آنان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامي نتيجه معكوس دارد و موجب پيوند عميق‌تر مردم با اين ارزش‌ها و آرمان‌ها شده و مي‌شود.
رئيس قوه قضائيه با تأكيد براينكه «مردم هميشه در صحنه ايران لايق بهترين خدمات هستند» گفت: مردم استحقاق هرگونه تلاش براي بهبود وضعيت معيشتي، فرهنگي و اجتماعي را دارند و اين بايد در حافظه تمام مسئولان باقي بماند كه به واسطه حضور اين مردم است كه مسئولان در مناصبشان قرار دارند و خدمت به مردم را بايد در تمام مسير سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار دهند و از امور جناحي و گروهي و هوس‌هاي نفساني بپرهيزند.

نظر شما