شناسهٔ خبر: 5803009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ رسول خطيبي در دفتر عضو هيأت مديره تراکتور!

رسول خطيبي در اقدامي جالب توجه ميهمان يکي از اعضاي هيأت مديره باشگاه تراکتور شد. حضوري که حتي شايعه بازگشت او به نيمکت تراکتور را در صورت نيامدن توني به سر زبان‌ها انداخت!

صاحب‌خبر -

رسول خطيبي در اقدامي جالب توجه ميهمان يکي از اعضاي هيأت مديره باشگاه تراکتور شد. حضوري که حتي شايعه بازگشت او به نيمکت تراکتور را در صورت نيامدن توني به سر زبان‌ها انداخت! اما دارا غزنوي که ميهمان رسول و البته يکي از نمايندگان تبريز در مجلس به عنوان واسطه اين آشتي بود در اين باره توضيح مي‌دهد:
90: داستان حضور رسول در دفتر شما صحت دارد؟
بله. او لطف کرد و به دفترم در تهران آمد. البته يکي از وکلاي محترم مجلس هم ايشان را همراهي مي‌کردند که شايد مايل نباشند اسمشان را بياورم.
90: حالا براي چه آمده بود؟
حلاليت خواستيم ديگر. به رسول گفتم اگر 6، 7 ماه پيش آمده بودي و کار را به آنجا نمي‌کشاندي شايد اتفاقات ديگري رقم مي‌خورد. به هر حال من هيچ‌گاه منکر زحمات او براي تراکتور نبوده‌ام. به او گفتم اگر وارد آن بازي‌ها نمي‌شد و همين حرکت را آن زمان انجام مي‌داد شايد با کدخدامنشي من مشکلات خيلي راحت‌تر حل مي‌شد. هميشه تعامل بهتر از تقابل است.
90: و شايد حالا هنوز سرمربي تراکتور بود؟
اگر هم نبود نمي‌گذاشتيم کار به آنجاها بکشد و آن مصاحبه‌ها صورت بگيرد. البته ما خداي نکرده قصد بدي نداشتيم. وقتي يک مربي نتيجه نمي‌گيرد تغييرات طبيعي است ديگر. اما اگر نزد من مي‌آمد و از راه تعامل وارد مي‌شد مسائل جور ديگري حل مي‌شد. به هر حال ما تنها با دو تغيير در تيمي که رسول بسته بود تا پاي قهرماني رفتيم پس نبايد منکر زحمات او بود. به هر حال وقتي يک جايي افت کرد بهتر بود به جاي جبهه‌گيري مي‌آمد مشکل را با رايزني و حمايت حل کنيم. شايد چيزي به عقل ما مي‌رسيد. به هر حال صورتش را بوسيدم، برايش آرزوي موفقيت و سفارش کردم برود کلاس تا مدرک گريدA را هم بگيرد.
90: اين حضور رسول، تلاش براي نزديک شدن به نيمکت تراکتور نبود؟
به هر حال او در بازي خيريه جمعه گذشته هم با پيراهن تراکتور بازي کرد و يک تراکتوري است ديگر. فوتبالي‌ها باهوش هستند و اين مسائل را مي‌فهمند.
90: منظورمان اين است که شايد اگر توني يک درصد برنگردد...
با آن برنامه‌ها اگر توني هم نيامد رسول سرمربي نمي‌شد. البته قرار شد يک چاي و شيريني او را ميهمان آقاي عباسي کنيم تا اختلافات هم حل شود.
90: در مورد شکايتش از تراکتور با او حرف نزديد؟
به هر حال او براي دو سالي که در قراردادش آمده حق ندارد پولي طلب کند چون اصلاً مسايلش قطعي نشده بود. ادعايي هم نمي‌تواند داشته باشد. اما در مورد طلب فصل قبل، من در هيأت مديره هم گفتم بايد پول او و دستيارانش پرداخت شود. به هر حال ما به او گفتيم نيايد و بايد هزينه‌اش را هم بپردازيم. البته آن شکايت براي خودش هم خوب نبود. تبريزي‌ها از همشهري خود توقع دارند حتي يکسال هم شده با قرارداد سفيد کار کند نه اينکه شکايت کند. به هر حال او باور نمي‌کرد چنين رفتاري داشته باشيم اما دفتر من هميشه روي دوستان باز است و رسول هم مثل فرزندم است.

تراکتور سرخابي نمي‌خواهد
در حالي که برخي رسانه‌ها از تمايل تراکتور براي جذب چند بازيکن سرخابي خبر داده‌اند و هر روز هم اخباري در اين باره منتشر مي‌شود اما عضو هيأت مديره باشگاه اين موضوع را رد مي‌کند. اين مسئول مدعي است هيچ يک از بازيکنان استقلال و پرسپوليس در ليست خريد تراکتور قرار ندارند و باشگاه هم در پي جذب بازيکن از اين دو تيم نيست.

يک شکايت 380 ميليوني ديگر از تراکتور
ميثم بائو يکي از بازيکناني است که هنوز بابت حضورش در تراکتور از اين باشگاه طلب دارد. او که در ليگ سيزدهم و توسط مجيد جلالي به عضويت تراکتور درآمد به ادعاي خودش حدود 380 ميليون تومان طلب دارد. بائو که مدت‌ها در انتظار دريافت اين مبلغ بود و به نتيجه‌اي نرسيد از تراکتور به کميته انضباطي شکايت کرده است. وکيل اين بازيکن گفته حکم پرونده او تا پايان هفته صادر مي‌شود و حالا عباسي بايد نظر بائو را هم جلب کند.

توني اسدي را نخواست
مرتضي اسدي که مدعي بود در ليست توني قرار دارد قراردادش را يک فصل ديگر با گسترش تمديد کرد. فصل قبل با عملکرد ضعيف خط دفاع، گسترش تا پاي سقوط پيش رفت اما حالا فراز کمالوند همان نفرات از جمله اسدي را حفظ مي‌کند. بايد ديد عملکرد اين بازيکن و البته خط دفاع آبي‌پوشان در ليگ پانزدهم چگونه است.

قول کمالوند به پرشورها
فقط مازادهاي تراکتور را مي‌گيريم
شايعه حضور چند تراکتوري جديد در گسترش، اعتراض پرشورها را در پي داشته است. حالا فراز کمالوند در واکنش به اين اعتراضات مي‌گويد: من به هواداران تراکتور قول مي‌دهم هيچ بازيکني را از اين تيم جذب نکنيم. حتي اگر بازيکن ديگري را تراکتور بخواهد ما سراغ آن بازيکن نخواهيم رفت. اما اگر تراکتور بازيکني را نخواهد و او را در ليست مازاد بگذارد بحث فرق مي‌کند و شايد براي جذبش اقدام کرديم. بازيکنان تراکتوري فعلي گسترش هم قبل از من به اين تيم پيوسته بودند.

حاج محمدي با تراکتور تمام کرد
اولين بار روزنامه 90 نوشت که امين حاج محمدي مدافع نفت تهران در ليست تراکتور قرار دارد. حالا اين بازيکن خبر مذاکره‌اش با تراکتوري‌ها را تائيد مي‌کند و مي‌گويد: مذاکراتي با تراکتوري‌ها داشته‌ام و تا حدودي هم مثبت بوده است. طبق ليستي که آقاي توني به مسئولان تراکتور داده با من مذاکره مي‌کنند و اميدوارم مذاکرات طوري پيش برود که هر دو طرف راضي باشند. او ادامه مي‌دهد: قراردادم با نفت تمام شده و دوست دارم فضاي جديدي را تجربه کنم. چه بهتر که در شهر خودم (تبريز) باشم و از اين موضوع هم استقبال مي‌کنم. بايد از هواداران تراکتور تشکر ويژه‌اي داشته باشم که از حضورم در تراکتور و همچنين مطلبي که در اينستاگرام گذاشته بودم استقبال کردند و خواستار حضورم در اين تيم شدند. اميدوارم توافق نهايي به زودي حاصل شود و بتوانم محبت هواداران را جبران کنم.

احمدزاده: بلاتکليفي اذيتم مي‌کند!
فرشاد احمدزاده که پس از سپري کردن دوران خدمت سربازي يکسال ديگر از قراردادش با پرسپوليس باقي مانده وضع مشخصي ندارد. محمد حسين نژادفلاح اعلام کرده برانکو ايوانکوويچ در بازگشت به ايران بايد درباره احمدزاده نظر بدهد و از طرفي باشگاه تراکتورسازي نيز اقدامي براي دريافت رضايتنامه او نکرده است.
احمدزاده در اين باره مي‌گويد: هنوز هيچ خبري نيست و نمي‌دانم آينده‌ام چطور رقم مي خورد. از يک طرف نژادفلاح گفته برانکو بايد درباره من تصميم بگيرد اما ايوانکوويچ هيچ نظري نمي‌دهد. اصلا مشخص نيست که او به ايران مي‌آيد يا نه. هيچ تماسي هم با من از سوي باشگاه پرسپوليس گرفته نشده است.
با مسئولان تراکتورسازي نيز تماسي نداشتم و اين بلاتکليفي مرا اذيت مي کند. منتظر هستم تا تکليفم روشن شود. انشاءاله هرچه خير است برايم پيش بيايد.
 

نظر شما