شناسهٔ خبر: 5799239 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

پرسپوليس در آستانه توافق جديد با ممدوتال!

بخش حقوقي باشگاه پرسپوليس خبر از مذاکرات براي توافق جديد با ممدوتال براي تسويه مطالبات وي داد.

صاحب‌خبر -

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، با توجه به حکم صادره از سوي فيفا مبني بر پرداخت مطالبات ممدوتال، مذاکراتي با وکيل اين بازيکن براي توافق جديد صورت گرفته است که با نهايي شدن آن، باشگاه مي‌تواند امکان بهتري براي گذر از اين پرونده داشته باشد.

آرش نجفي در اين ارتباط گفت: حکم صادره در مورد ممدوتال نهايي شده است و بر اساس نظر فيفا بايد مبلغ يکصد هزار دلار به اين بازيکن پرداخت شود. پرونده در حال حاضر به مرحله حساسي رسيده است. در اين مرحله اگر نسبت به جلب رضايت اقدام نشود و پرداخت صورت نگيرد با اعلام بازيکن، فيفا نامه نهايي را ارسال خواهد کرد که در آن، زمان نهايي براي تسويه حساب مشخص شده و در صورت عدم انجام کار، امتياز کسر خواهد شد.

وي ادامه داد: باشگاه در راستاي جلوگيري از ورود کار به آن مرحله، اقداماتي را انجام داده است و در رايزني با وکيل ممدوتال به توافق رسيديم که يکصدهزار دلار را يکساله پرداخت کنيم. البته شرط امضاي قرارداد، پرداخت بيست هزار دلار اوليه خواهد بود. زمان ما خيلي کم است و اميدواريم با تزريق منابع مالي به باشگاه به هر طريق که مسئولان امر صلاح مي‌دانند به سرعت اين توافق را قبل از ارسال نامه ممدوتال به فيفا نهايي کنيم. همچنين در رايزني‌هايي که داشتيم موافقت شد بابت اين وقفه، بهره‌اي هم روي پول نيايد و اگر نقدينگي کافي وجود داشت حتي مي‌شد روي تسويه حساب با مبلغي کمتر هم مانور کرد.

نظر شما