شناسهٔ خبر: 57862848 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زورگيري از فروشندگان در سايت ديوار

صاحب‌خبر -
زورگيري از فروشندگان در سايت ديوار
خبرگزاری آریا-رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند زورگیری از فروشندگان کالا در سایت دیوار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: آذرماه جاری، مرد جوانی به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه و عنوان کرد کنسول بازی خود را در سایت دیوار آگهی کرده که 4 مرد جوان برای خرید آن به منزل ما مراجعه و هنگام بررسی اولیه کنسول با ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح با قمه و شوکر این دستگاه گرانقیمت را به سرقت برده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: بنابرحساسیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند 4 مرد جوان با این شگرد خشن از چند مال باخته دیگر اقدام به سرقت اموال گرانقیمت از جمله موبایل، کنسول بازی و چرخ‌گوشت کرده و با یک خودروی پراید از صحنه‌های وقوع جرم متواری شده اند.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهمان سابقه دار را در جنوب تهران شناسایی کردند و متوجه شدند یکی از سارقان به جرم حمل مواد مخدر در زندان است.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات مهم و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در ادامه نیز اموال سرقتی کشف شد.
وی با بیان اینکه تعدادی شوکر، قمه و چاقو از مخفیگاه متهمان کشف شده است، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اموال گرانقیمت شهروندان با ایجاد ضرب و جرح اعتراف و عنوان کردند که طعمه‌های خود را از سایت دیوار انتخاب کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

نظر شما