شناسهٔ خبر: 57856329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارائه خدمات تحصیلی به 450 دانش آموز در آستانه کنکور

ارائه خدمات تحصیلی و توجه به تقویت بنیه تحصیلی و آموزشی دانش آموزان عزیز تحت حمایت از اولویت‌های کمیته امداد در حوزه فرهنگی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه زنجان با اشاره به خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف گفت: بیش از 29 هزار خانوار با جمعیت 58 هزار نفر از خدمات کمیته امداد استان زنجان در بخش‌های مختلف بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی جامعه هدف است، افزود: بر همین اساس ارائه خدمات اشتغال، مسکن و فرهنگی به عنوان ارکان مهم توانمندسازی از اولویت‌های اصلی این نهاد در خدمت رسانی به مددجویان عزیز تحت حمایت محسوب می‌شود.

صالحی افزود: بر همین اساس ارائه خدمات تحصیلی و توجه به تقویت بنیه تحصیلی و آموزشی دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت از اولویت‌های کمیته امداد در حوزه فرهنگی بوده و با همین رویکرد خدمات تحصیلی تقویتی برای بیش از 450 دانش آموز در آستانه کنکور از برنامه‌های مهم این نهاد در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 29 دانش آموز با حمایت در کمیته امداد در رشته‌های برتر و دانشگاه‌های معتبر پذیرش شدند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با شناسایی استعدادهای برتر و هدایت تحصیلی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های معتبر و رشته‌های برتر افزایش یابد.

پایان پیام/73005

نظر شما