شناسهٔ خبر: 57810798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه:

کمیته امداد امام (ره) امسال ۷۵۰۰ شغل در استان کرمانشاه ایجاد کرده است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه، ایجاد اشتغال و کمک به خودکفایی مددجویان زیرپوشش را از اولویت‌های این نهاد دانست و گفت: کمیته امداد استان امسال تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرده و تا پایان امسال این تعداد به ۱۰ هزار شغل خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «پیمان ترکمانه» روز چهارشنبه در آیین جشن خودکفایی هزار و ۵۰۰ خانواده و اهدای جهزیه به ۶۰۰ زوج جوان تحت پوشش این نهاد در سالن انتظار کرمانشاه برگزار، افزود: طی سه سال اخیر بیش از هفت هزار خانواده با تسهیلات دریافتی از این نهاد صاحب شغل شده اند که از این تعداد جشن خودکفایی هزار و ۵۰۰ خانواده که مجریان آن زنان سرپرست خانوار هستند امروز برگزار شد.

وی با بیان اینکه توانمندکردن خانواده های زیرپوشش از اولویت های این نهاد است، تاکید کرد: در کنار بحث پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال، امر آموزش، نظارت بر اجرا و تداوم آنها تا مرحله بازاریابی انجام می‌شود.

ترکمانه، اشتغال را تنها یکی از حوزه های فعالیت کمیته امداد دانست و یادآور شد: در راستای مسکن دار کردن مددجویان پیش بینی شده است تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام خانواده های روستایی استان خانه دار شوند.

کمیته امداد امام (ره) امسال ۷۵۰۰ شغل در استان کرمانشاه ایجاد کرده است

وی با بیان اینکه در جشن خودکفایی این مددجویان ۶۰۰ سری جهیزیه نیز به زوج های جوان تحت پوشش نیز پرداخت خواهد شد گفت: امسال در مجموع به هزار و ۲۰۰ زوج جوان جهیزیه اهدا شده و تا پایان امسال تلاش می شود هیچ زوج جوان تحت پوششی بدون جهزیه نباشد.

وی همچنین با قدردانی از خیرین استان در کمک به نیازمندان یادآور شد: هم اینک بیش از ۳۵ هزار خیر در استان کرمانشاه سرپرستی ایتام را برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر از چند نفر از کارآفرینان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه قدردانی شد.

نظر شما