شناسهٔ خبر: 57661686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری اجلاسیه مجمع بسیج در خاتم

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری اجلاسیه تخصصی کارگروه‌های مجمع بسیج این شهرستان با حضور مسئولان، فرهیختگان و اقشار مختلف بسیج خبر داد.

صاحب‌خبر -

محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اجلاسیه مجمع بسیج در شهرستان خاتم با هدف ارائه عملکرد یکساله کارگروه‌های تخصصی برگزار شد.

او افزود: مجمع بسیج شهرستان خاتم شامل شش کارگروه تخصصی است که در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌ها در قالب هیئت اندیشه ورز فعالیت دارند.

محدث  ادامه داد: مجمع بسیج از زیر مجموعه‌هایی با عنوان کارگرو‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تحقیقاتی و فناوری، تعلیم و تربیت و سایر حوزه‌ها با مسائل جامعه تشکیل شده که از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران حوزه خود بهره می‌برد.

او بیان کرد: در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان خاتم توسط کارگروه آموزش تحقیقات و فناوری طرح گذر از آموزش حافظه محور به آموزش مهارت محور در بین دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه راهکار ارائه شد و همچنین توسط کارگروه بانوان و خانواده بحث فرزند آوری مطرح شد.

محدث گفت: هیئت اندیشه ورز مسائل و مشکلات محلات را با استفاده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان، مسئولان و اقشار مختلف بسیج را حل می‌کند تا مطالبات بحق مردم در قالب این ساختار بسیج که تشکیل شده است حل شود.

نظر شما