شناسهٔ خبر: 57570714 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آرژانتین – هلند؛ اخبار دو تیم و پیش بینی ترکیب

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی – یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 که نوید گل‌ها را می‌دهد، عصر جمعه در ورزشگاه نمادین لوسایل برگزار می‌شود، در حالی که در ساعت 22:30 هلند با آرژانتین مبارزه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، شاگردان لوئیس فن خال با نتیجه 3-1 بر آمریکا غلبه کردند و جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی کسب کردند، در حالی که قهرمان آمریکای جنوبی 2-1 استرالیا را شکست داد تا امیدهای خود را برای افتخار زنده نگه دارد.

هلند اکنون در چهار دوره از پنج تورنمنت اخیر خود در جام جهانی به یک هشتم نهایی صعود کرده است – که حذفی در مرحله یک هشتم نهایی در سال 2006 بود – و آنها در هر دو سال 2010 و 2014 به نیمه نهایی صعود کردند قبل از اینکه به طرز بدی نتوانستند جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند.

از سال 1994، نایب قهرمان سال 2010 نتوانسته است در یک بازی یک چهارم نهایی جام جهانی پیروز شود و روند شکست ناپذیری هلند در تمام رقابت‌ها اکنون به 19 مسابقه رسیده است.

 

آرژانتین اخیراً از مرحله یک چهارم نهایی در سال 2014 به عنوان نایب قهرمان صعود کرد، اما آنها سه بازی آخر خود را در یک هشتم نهایی قبل از آن در سال های 1998، 2006 و 2010 از دست داده بودند.

بنابراین، تاریخ به نفع مردان لیونل اسکالونی نیست، اما 13 بازی متوالی گلزنی در تمام رقابت‌ها به نفع آنهاست.

 

ترکیب

هلند برای مدت کوتاهی با جرمی فریمپونگ  قبل از پیروزی مقابل ایالات متحده ترسناک شد، اما مدافع راست بایرلورکوزن بخشی از یک تیم کاملا آماده برای آن بازی بود و فن خال باید همه را برای یک چهارم در دسترس داشته باشد.

استفان دی وریج، مدافع میانی اینتر میلان به دلیل ناراحتی نمی‌توانست روز یکشنبه تمرین کند، اما از آن زمان به گروه بازگشته تا نظم ثابت شده یورین تیمبر، ویرجیل فن دایک و ناتان آکه را به چالش بکشد.

گل اول دپای در برابر ایالات متحده آمریکا در 30 بازی اخیرش برای هلند 24 گل به ثمر رساند – و همچنین 10 پاس گل داده است.

تا جایی که به آرژانتین مربوط می شود، پاپو گومز مهاجم سویا در دقیقه 50 مقابل استرالیا با رگ به رگ شدن مچ پا از زمین بازی بیرون آمد و در این مسابقه تردید وجود دارد که شرکت کند، اما آنخل دی ماریا در حال بهبودی خود از مشکل عضله چهار سر ران است و باید برای تعویض آماده شود. هم تیمی آسیب دیده اش رودریگو دی پل نیز با وجود خستگی عضلانی خوب است.

اسکالونی در جای دیگری نگران مصدومیت نیست و همچنان به جفت دفاع میانی کریستین رومرو و نیکلاس اوتامندی اعتماد دارد که علیرغم فشار مداوم لیساندرو مارتینز باید به همین شکل باقی بماند.

این بازیکنان نباید با این همه استعداد تهاجمی در زمین لوسایل و تمایل هلندی ها به ضدحملات سریع برق آسای 0-0 دیگر را به ارمغان بیاورند، و هر دو طرف نیز آسیب پذیری جزئی دارند که نشان می دهد باید یک بازی پر گل انجام شود.

بن بست بین هلند و آرژانتین در جام جهانی امری عادی بوده است و ما انتظار نداریم که این موضوع در اینجا تغییر کند، بنابراین تیم اسکالونی ممکن است مجبور شود برای ایجاد یک بازی نیمه نهایی با کرواسی یا برزیل به مهارت خود در ضربات پنالتی اعتماد کند.

نظر شما