شناسهٔ خبر: 57554815 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ووشو قهرماني جوانان جهان؛ کسب مدال هاي طلا و برنز تالوکاران ايران

صاحب‌خبر -
ووشو قهرماني جوانان جهان؛ کسب مدال هاي طلا و برنز تالوکاران ايران
خبرگزاری آریا-یونس خدایی، هستی صدیقی و نازنین بازدار مدال طلا و شاهین بنی طالبی مدال برنز رقابت های ووشو قهرمان جهان را کسب کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، هشتمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان از (سه‌شنبه) در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شد و ملی‌پوشان پسر و دختر ایران امروز به مصاف حریفان خود رفتند.
در سومین روز از این مسابقات و در بخش تالوی پسران، یونس خدایی در فرم نن دائو با امتیاز 9.26 به مدال طلا دست یافت. ورزشکارانی از کره جنوبی و مصر دوم و سوم شدند.
در بخش تالوی دختران، هستی صدیقی در فرم نن دائو با امتیاز 9.24 به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد. در این فرم ورزشکارانی از هنگ کنگ و مالزی دوم و سوم شدند.
نازنین بازدار که در روز نخست مسابقات به مدال نقره فرم نانچوان دست پیدا کرده بود، این بار رنگ مدال خود را طلایی کرد.
نماینده کشورمان این بار در فرم نن گوئن با امتیاز 8.99 به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد.
در این فرم ورزشکارانی از هنگ کنگ و چین دوم و سوم شدند.
شاهین بنی طالبی با نمره 9.15 پس از ورزشکاران مالزی و اندونزی به مقام سوم دست یافت. او به همراه ورزشکاری از هنگ کنگ به صورت مشترک به این مقام رسید..
حدیث امیری در گوئن شو، حسین قبله نما در گوئن شو، رامتین سیاه مشته ای و سامیار صادقی در چانگ چوان نیز به اجرای فرم پرداختند و موفق به کسب مدال نشدند. همچنین در نوبت عصر نیز صبا رامیان و ترنم بائوج در چانگ چوان دستشان از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

نظر شما