شناسهٔ خبر: 57542767 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ثبت‌نام آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری آغاز شد

دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تاریخ ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری را از امروز چهارشنبه 16 آذرماه جاری اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری هر ساله توسط دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو نوبت به صورت سراسری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

نوبت دوم این آزمون در سال جاری، روز جمعه مورخ ۱۶/۱۰/۱۴۰۱ در هفت عنوان دوره و در دو نوبت، به طور همزمان و در ساعات تعیین شده در استان‌های دارای متقاضی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته دوره‌های مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و نیز دوره راهنمایان زمین‌گردشگری در نوبت اول و دوره‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری  و نیز دوره مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری در نوبت دوم برگزار می‌شود. 

ثبت‌نام داوطلبان جهت شرکت در این آزمون از امروز، چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۴۰۱ لغایت جمعه مورخ ۲۵/۰۹/۱۴۰۱ از طریق سامانه مربوطه به آدرس edutourism.mcth.ir امکان‌پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند نسبت به انجام کلیه فرایندهای مربوط به آزمون از طریق این سامانه اقدام کنند. 

برچسب‌ها:

نظر شما