شناسهٔ خبر: 5753528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور طلاب و مبلغان ديني؛

گردهمايي بزرگ مبلغان اعزامي ماه مبارك رمضان برگزار شد

خبرگزاري شبستان:‌گردهمايي بزرگ مبلغان اعزامي ماه مبارك رمضان امروز (۲۴ خرداد) با حضور معاون وزير امور خارجه در مسجد اعظم قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري شبستان از قم، در اين مراسم حسين اميرعبداللهيان معاون وزير امور خارجه طي سخناني با اشاره به فعاليت‌هاي داعش گفت: داعش به عنوان محصول سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی فعاليت مي‌كند و افرادي كه در حال تقويت داعش هستند مي‌خواهند از اين طريق رژيم صهيونيستي را تقويت كنند.

وي با بيان اينكه دشمن در تلاش است با تقويت داعش در منطقه حضور داشته باشند گفت: دشمن از اين طريق مي‌خواهند به اسلام ضربه بزند و با يك مهندسي معكوس به اهداف خود برسد.

معاون وزير امور خارجه با اشاره به حمله آل سعود به مردم مظلوم يمن گفت: آنها دچار خطاي استراتژيك شده‌اند، كشوري كه خودش را خادم‌الحرمين الشريفين مي‌داند چطور مي‌تواند به يك كشور اسلامي حمله كند؟

وي تصريح كرد: تحولات یمن به نفع مردم این کشور است و عشاير يمني با حضور در خاك عربستان پايگاه‌هاي نظامي آنها را هدف قرار داده‌اند و عربستان به هيچ يك از اهداف خود نرسيده است.

همچنين در اين مراسم آيت‌الله استادي عضو شوراي عالي حوزه‌هاي علميه با توصيه‌هايي به طلاب خواستار دور بودن مبلغان از مسائل سياسي و جناحي شد.

قائم مقام وزير نيرو نيز در اين مراسم طي سخناني گفت: مبلغان در اعزام‌هاي خود به موضوع كم آبي توجه كرده و از مصرف بيش از اندازه آب جلوگيري كنند.

شايان ذكر است همه ساله همزمان با ماه مبارك رمضان هزاران نفر از مبلغان ديني حوزه‌هاي علميه جهت تبليغ مسائل ديني به شهرها و روستاهاي مختلف كشور اعزام مي‌شوند كه امسال نيز اين اتفاق رقم خواهد خورد.

پايان پيام/

نظر شما