شناسهٔ خبر: 57508943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بخشدار آبدان:

مشکلات مدارس آبدان رفع می‌شود

بوشهر- بخشدار آبدان با تاکید بر لزوم آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکلات مدارس بخش آبدان رفع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم درویشی عصر دوشنبه در نشست با اعضای شورای دانش آموزی آبدان با بیان اینکه بخش آبدان دارای چهار شهید دانش آموز است اظهار داشت: دانش آموزان زندگی نامه شهدا را مطالعه کنند و با سیره شهدا آشنا شوند.

وی ادامه داد: شهدا برای مملکت جانفشانی کردند و ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

بخشدار آبدان یادآور شد: دانش آموزان در تحصیل علم و فرا گرفتن علم و اخلاق و کردار نیکو کوشا باشند.

درویشی در خصوص مشکلات مدارس بخش آبدان بیان داشت: با تلاش فرماندار شهرستان دیر و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر گام‌های خوبی در راستای مشکلات مدارس برداشته شده است.

وی ادامه داد: جلسات متعددی با مدیر کل نوسازی مدارس استان و معاون وزیر آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور در شهرستان دیر گرفته شده است و ما پیگیر مشکلات مدارس در بخش هستیم.

درویشی با اشاره به یک دانش آموز خوب از دیده گاه مقام معظم رهبری افزود: دانش آموز در مدارس باید فعال، کاری و شاداب باشد و همه دانش آموزان یک مدرسه باید پویا وبا نشاط باشند و باید دانش آموزان در این زمینه فعال باشند.

وی یادآور شد: اگر مثبت گرایی در خودمان تقویت کنیم می‌توانیم بانشاط‌تر باشیم.

بخشدار آبدان اضافه کرد: اگر می‌خواهیم رابطه بهتر با مردم داشته باشیم باید رابطه خودمان با خداوند را بیشتر کنیم.

درویشی به نقش فضای رسانه‌ای دشمن تاکید کرد و بیان داشت: نقشه دشمن را بشناسیم و دانش آموزان باید در فضای مجازی نقشه‌های دشمن را بشناسند.

نظر شما