شناسهٔ خبر: 57502588 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

توسلی با اشاره به اقدامات مطلوب بذرپاش در دیوان محاسبات:

بذرپاش راه سختی در پیش دارد، اما مجلس برای رفع مشکلات یاری خواهد کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: توسعه زیرساخت ها، رسیدگی به جاده و سایر وظایف وزارت راه و شهرسازی خصوصا تامین مسکن مردم، عملا بصورت مناسب اجرایی نشده و آقای بذرپاش راه سختی را در پیش دارد اما مجلس برای رفع مشکلات یاری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار، کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به معرفی مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از سوی دولت ، عملکرد و توانمندی او را ارزیابی کرد و گفت: عملکرد بذرپاش در دیوان محاسبات قابل قبول بوده است به نحوی که مقام معظم رهبری از عملکرد دیوان محاسبات در دوره مدیریت بذرپاش ابراز رضایت کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می رود که بذرپاش در پست جدید که برای تصدی آن معرفی شده است با کمک نمایندگان موفق شود و اگر در وزارت راه و شهرسازی با مشکلی مواجه شد بداند که نمایندگان با قانون‌گذاری و نظارت به وزیر کمک می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین  مسکن از چالش های اصلی این وزارتخانه محسوب می‌شود اما پس از گذشت یک سال و نیم تعهد دولت در این زمینه عملیاتی نشده است. توسعه زیرساخت ها، رسیدگی به راه و جاده و سایر وظایف وزارت راه و شهرسازی خصوصا تامین مسکن عملا بصورت مناسب اجرایی نشده و آقای بذرپاش راه سختی را در پیش دارد، اما مجلس برای رفع مشکلات یاری خواهد کرد./

پایان پیام

 

نظر شما