شناسهٔ خبر: 57496364 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هموار شدن مسیر اتصال بازار عرضه به تقاضا

نوزدهمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور 14 و 15 آذرماه سال 1401 برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوی، نوزدهمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور 14 و 15 آذرماه سال 1401 برگزار می‌شود. این رویداد توسط شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با حضور مدیران فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی، کارگزاران تجارت فناوری و بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری در یزد برگزار می‌شود.

«انتقال تجربیات»، «بررسی برنامه‌های عملیاتی»، «پنل های تخصصی» و «تجلیل از کارگزاران تجارت فناوری برتر» از جمله برنامه‌هایی است که در این نشست مدنظر است.

بازارسازی برای محصولات ایران‌ساخت یکی از مهم‌ترین حلقه‌های زنجیره زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور است. اینکه ایده‌ها، محصولات و خدمات در بهترین مسیر ممکن به بازار تقاضا برسند. این هدف با همراهی بروکر‌ها و کارگزاران تجارت فناوری در شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری دنبال می‌شود.

نوزدهمین نشست سراسری فن‌بازارهاب منطقه ای و تخصصی هم با همین هدف و برای توسعه زیست بوم کارگزاران تجارت فناوری و اتصال محکم‌تر میان عرضه کنندگان و متقاضیان بازار فناوری و نوآوری با حضور مدیران فن بازارهای منطقه‌ای و کارگزاران تجارت فناوری، مدیران پارک‌ فناوری پردیس، مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار می شود.

پایان پیام/

نظر شما