شناسهٔ خبر: 57493391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بازی براندازان با معاش مردم

پس از شکست اعتصاب ها در آبان‌ماه، اکنون جریان برانداز دوباره به سر وقت این سیاست رفته تا به بهانه روز دانشجو بتواند در کشور، رکود حاکم کند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از صبح نو، قرار است طی امروز و دو روز آینده، فراخوان ضدانقلاب مبنی بر اعتصابات عملی شود. موضوعی که با توجه به مورد مشابه قبلی در آبان‌ماه، نتیجه‌اش از پیش مشخص است و شکست آن حتمی است. اما در فراخوان قبلی اعتصابات چه گذشت و ضدانقلاب از طرح اعتصابات سراسری، به دنبال چیست؟

در 24 آبان ماه امسال، جریان ضد انقلاب فراخوان‌هایی برای اعتصاب‌های سراسری صادر کرد اما در عمل چیزی عائدش نشد. براندازان برای تحقق اهداف خود از اعتصابات، دست به تهدید کسبه‌هایی زدند که نمی‌خواستند به جریان اعتصاب بپیوندند. برخی کسبه‌ها حتی مغازه‌هایشان را به حالت نیمه باز درآورده یا کاملا بستند و همزمان جلوی در می ایستادند تا بدین صورت جلوی آسیب به اموالشان توسط اغتشاشگران گرفته شود. تهدید کسبه به بستن مغازه هایشان، در نقاط مختلف کشور اتفاق افتاد که البته با درایت نیروهای امنیتی، تعدادی از آن‌ها بازداشت شدند.

پس از شکست اعتصاب ها در آبان‌ماه، اکنون جریان برانداز دوباره به سر وقت این سیاست رفته تا به بهانه روز دانشجو بتواند در کشور، رکود حاکم کند. براندازان همچنین هفته‌هاست که مشغول تهدید کامیون‌داران و فعالین حوزه حمل و نقل هستند تا دست از کار بکشند و بدین صورت، حمل و نقل در کشور فلج شود. کامیون‌داران اما به فراخوان‌های اعتصابی براندازان توجهی نشان نداده‌اند و به کار خود مشغولیت دارند.

اما آن کسانی که از فراخوان‌های اعتصابی ضد انقلاب متضرر می‌شوند، صرفا مردم هستند. سرشبکه‌های براندازان که بابت هر کارزار یا هر مطلب منتشره در فضای مجازی، کمیسیون خود را از سرویس‌های اطلاعاتی غرب می‌گیرند، هیچ تصوری از تنگناهای معیشتی که از دل هر اعتصاب بیرون می آید و دامنگیر مردم می‌شود، ندارند. البته مردم و به ویژه اصناف با هوشیاری، هیچ‌گاه حاضر به همراهی به فراخوان‌های ضد‌انقلاب نمی‌شوند.

البته از جماعتی نسخه تحریم برای مردم کشورشان می پیچند و دستور حمله نظامی و جنگ در مجامع جهانی صادر می‌کنند، توقعی غیر از این نیست که برای مردم هزینه‌تراشی کنند و اقتصاد و معیشت هم وطن خود را با اهداف براندازانه خود معامله کنند و معاش مردم را تحت الشعاع آشو‌‌‌ب‌های خیابانی خود قراردهند.

نظر شما