شناسهٔ خبر: 57491923 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تجهيزات پرستاري در سپاه نوسازي مي‌شود

صاحب‌خبر -
تجهيزات پرستاري در سپاه نوسازي مي‌شود
خبرگزاری آریا-فرمانده کل سپاه گفت: نوسازی تجهیزات پرستاری در سپاه موضوعی است که باید به آن توجه کرد و باید تلاش کنیم تسهیلاتی ارائه دهیم تا وظایف پرستاری با شرایط بهتری صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز پرستار گفت: به معنای واقعی، کار پرستاری کاری زینبی و ارزشمند، و ترکیبی از علم، هنر، اخلاق و فضیلت است که این همان وجه تمایز آن با سایر علوم است؛ البته پرستاری شغل نیست، بلکه دقیقاً ذات آن فضیلت است.
وی در ادامه افزود:  پرستار اوپراتور نیست بلکه بروز دادن تمام احساسات و عواطف انسانی و تجلی آن در رفتار فیزیکی است به نحوی که اگر این خصوصیت احساسی را از پرستاری جدا کنند ادامه دادن فعالیت برای آن میسر نخواهد بود.
سردار سلامی تصریح کرد: پرستاران هر روز با همان احساس مسئولیت اولین روز خدمت انجام وظیفه می‌کنند؛ لذا نوسازی تجهیزات پرستاری در سپاه موضوعی است که باید به آن توجه کرد و اهتمام جدی داشت براین اساس باید تلاش کنیم هرچه می‌توانیم تسهیلاتی ارائه دهیم تا پرستاری با شرایط بهتری صورت گیرد.
فرمانده سپاه تاکید کرد: در دوران فراگیری کرونا روزانه 800 بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله (عج) پذیرش می‌شد، ولی با این حال، همه پرستاران ایستادند و افتخار دیگری آفریدند.
وی یاداور شد: پرستاری تنها شغلی است که فرد برای دیگری کار می‌کند حتی در جنگ نیز این حد از محبت به دیگران وجود ندارد؛ این تنها شغلی است که پرستار در درمان دشمنان هم کم توجهی نمی‌کند به عبارت دیگر پرستاری همانند بارش رحمت است.

نظر شما